Ne este dor… şi doare

Îmi e dor… şi doare… dar nu doare dorul meu… de fapt doare… dar mai mult mă doare dorul ei…

Prima dată când a plecat Tati, abia împlinise un an şi jumătate. Cred că înţelegea cumva lipsa lui… dar acum, e conştientă de dorul pe care îl simte. Şi îmi spune destul de des că îi este dor de tati… că vrea la tati… că vrea să vină tati… sau că vrea să mergem acasă.

Dar el? Lui oare nu-i este mai greu decât nouă? El simte trei doruri… şi trei lipse. Inima lui simte de trei ori dor… noi suntem împreună… iar el e singur…

Şi eu simt dorul… deşi nu ştiu când mai am timp să îmi fie dor. Şi simt şi dorul ei… şi doare…

Leave a Reply

