Nas înfundat? Eu am găsit soluţia

img_2016-12-13_13-01-09_zpsaf8qjg8j
Acum ceva timp vă spuneam pe Facebook despre surpriza plăcută pe care un curier mi-a făcut-o într-o dimineaţă. Nici curierul şi nici expeditorul surprizei nu au idee cât de “la ţanc” ne-a nimerit :).
Maria a fost răcită… nu e ea bolnăvicioasă de fel… dar diferenţele de temperatură din ultimele săptămâni au dat bătăi de cap multor oameni. Cum Maria merge şi la grădiniţă, e mai predispusă la viroze aşa că, după ce a terminat cu răceala, a rămas cu mucii. Nicicum nu scăpam de ei. Foloseam batista bebeluşului, apă de mare, ser fiziologic, aerosoli, siropuri… dar, la culcare, abia putea respira.
Două vizite la medic, două scheme, diferite, desigur, de tratament. Tot aşteptam să vină nopţile acelea în care să nu mai fie nevoie să ne trezim din somn să tragem mucii iar Maria să respire liniştită.
Surpriza despre care vă vorbeam se numeşte Vapour Rub – Snuffle babe. V-am băgat în ceaţă, aşa-i? Pentru noi a venit la momentul la care chiar aveam nevoie de el. Este un decongestionant rapid şi uşor care are la bază uleiuri esenţiale de eucalipt, mentol şi cimbru.
Vaporii din aceste uleiuri ajută la decongestionarea rapidă a căilor respiratorii ale copilaşului. Este recomandat încă de la vârsta de 3 luni şi îl găsiţi atât online cât şi în farmacii iar preţul variază între 15.00 Ron şi 25.00 Ron.
Cum se utilizează: se masează puţin gel pe pieptul copilului. Atât de simplu. În completare, se poate pune în apropierea copilaşului un serveţel cu puţin gel. Şi această metodă funcţionează foarte bine. Eu am pus la capătul patului şi în doar câteva minute, Maria respira mai bine.
Într-o noapte m-am trezit pentru că am auzit că avea din nou nasul înfundat. Când o băgasem la somn, nu a mai fost nevoie sa pun Vapour Rub la capătul patului. Dar, peste noapte, a fost nevoie. Ca să o ajut cât mai repede să respire normal, am dat puţin gel pe mâna mea şi am ţinut-o în apropierea Mariei. A fost mai uşor să fac asta pentru că Maria se întorcea pe toate părţile iar eu puteam să mişc mâna în funcţie de poziţia ei. Foarte repede, Mariei i s-a desfundat nasul şi am dormit liniştiţi cu toţii până dimineaţă :).

Vă urez nopţi liniştite şi fără năsucuri înfundate! 🙂

Cu drag, Mămica Mariei.

Leave a Reply

