Noutăţi de la Pampers

Pe vremea când noi eram copii încă în scutece, părinţii noştri foloseau scutecele din finet care trebuiau spălate după fiecare utilizare. Nu erau de unică folosinţă, mamele le fierbeau pentru a le dezinfecta şi asta le lua foarte mult din timpul pe care ar fi trebuit să îl petreacă cu noi, copiii.

Acum, timpurile nu mai sunt la fel de grele. Scutecele pe care le folosim pentru bebeluşii noştri sunt de unică folosinţă dar au şi multe alte plusuri care ne fac viaţa mai uşoară… atât nouă, ca părinţi, cât şi lor, micuţilor noştri.

De când s-a născut Maria, am cumpărat doar scutece Pampers. Am început cu Pampers Premiun Care şi am continuat cu Pampers Pants sau Pampers Baby Dry.

De curând, am primit spre testare, de la buzzaar.eu, noile scutece Pampers Baby Dry. Dacă mă urmăriţi pe facebook, aţi văzut deja rezultatele testării 🙂 dar vreau să vă povestesc mai pe larg.

20161104_115645

Noile Pampers Baby Dry sunt subţiri ceea ce le face mai uşor de purtat şi nu atârnă ca alte scutece atunci când sunt pline. Promit… şi oferă, până la 12 ore de confort fără umezeală. Pielea bebeluşului respiră şi, deci, nu se irită. Au trei canale absorbante care transformă imediat lichidul şi nu îl mai lasă să iasă. Bebeluşul nu se mai trezeste ud şi doarme liniştit întreaga noapte.

Din punctul nostru de vedere, sunt foarte bune. toate promisiunile pe care ni le-a făcut Pampers sunt pe deplin respectate şi, ca şi până acum, nu ne-a dezamăgit.

După testare am cumpărat o cutie Mega Box Pampers Baby Dry pe care am găsit-o la reducere in Carrefour la pretul de 111.98 lei, 111 bucăţi, nr.5

edited_1478247369931

De aceea, Mămica Mariei, Maria şi Tăticul Mariei, RECOMANDĂ Pampers Baby Dry. 

One thought on “Noutăţi de la Pampers

Leave a Reply

