Interviu despre frumuseţe

Am luat repede halatul alb imaculat din cuier… am apăsat butonul liftului și, așteptându-l, am privit ceasul… 09.45. În numai 15 minute începea interviul.

Eram încrezătoare, dar aveam inima plină de emoții. Anii mei de dăruire și de muncă aveau să fie spuși lumii întregi. Exageram în mintea mea, lucru care nu făcea decât să sporească emoțiile.

aslaneng_zpsc1bcxhg4

În oglinda din lift mi-am privit numele brodat pe halat, deasupra semnăturii Anei Aslan…

Doamnă a frumuseții… îmi doresc să nu vă fi dezamăgit!

… i-am spus Doamnei Aslan sperând că spiritul dumneaei să mă inunde și să fac față provocării ce mi se înfățișa și avalanșei de emoții ce mă sufoca.

Reporterița, o tânără de vreo 23 de ani, cu reportofonul pregătit ca pentru atac, părea la fel de emoționată ca și mine.

Ne-am prezentat și am invitat-o în birou. Aceeași oglindă din lift îmi confirma emoția și exaltarea. Fără prea mult protocol, domnișoara a pus reportofonul pe masă, a deschis micuța agendă cu coperți roșii și a început întrebările.

gerovital-derma-plus_zpstcomvuzy

R. Doamnă doctor, de cât timp activați în acest Institut?

Eu. Am zâmbit cu nostalgie… Sunt doctor în frumusețe de 15 ani. Dar în acest Institut îmi desfășor activitatea de 8 ani, dedicându-mă exclusiv cercetării și dezvoltării produselor de frumusețe, încercând să continui munca deosebită a doamnei Profesor Doctor Ana Aslan, pionierul gerontologiei medicale mondiale .

R. Care sunt satifacțiile muncii dumneavoastră?

Eu. Atunci când sunt înconjurată de oameni, îmi place să cred că am contribuit într-o oarecare măsură la luminozitatea, fermitatea și frumusețea pielii lor. Atunci știu că munca mea a lăsat o amprentă asupra vieții fiecăruia dintre ei.

R.  Aveți, în trecutul dumneavoastră, o experiență care v-a determinat să vă desfășurați activitatea în acest domeniu?

Eu. Cu toții cred că avem viitorul influențat de experiențe din trecut. În liceu, la fel ca toate adolescentele acelor vremuri, produsele de înfrumusețare erau puține și de calitate îndoielnică. Din dorința de a părea mai matură, mai cochetă, foloseam crema de față, fondul de ten și fardurile mamei care nu erau, nici pe departe, porivite tipului meu de piele. În timp, aceste greșeli și-au lăsat amprenta pe tenul meu și m-am pricopsit, să spun aşa, cu o iritație a pielii de care nu reușeam să scap. Am încercat tot felul de creme, medicamente și metode, dar reacția alergică și iritația nu se dădeau plecate. Când vremurile au permis accesul la informații corecte, am descoperit gamele de produse Gerovital și, astfel, s-a născut dorința de a ajuta femeile care, la fel ca mine, au luat decizii greșite în ceea ce privește tenul lor. Am citit, m-am dcumentat și, ajungând la documentațiile lăsate moștenire de doamna Ana Aslan, am devenit doctor în frumusețe. La momentul actual, sunt mândră că fac parte din echipa care dezvoltă noile game Gerovital H3 DERMA+ prof.dr.Ana Aslan pe care le lansăm la acest moment.

gerovital-derma2_zpsmyttjnzo

R. Dați-ne mai multe detalii despre această gamă de produse.

Eu. Despre Farmec și Gerovital ați auzit, fără doar și poate, cu toții. E bine știut că româncele aleg produse românești de calitate atunci când vine vorba despre frumusețe. Produsele Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan reprezintă prima linie de dermatocosmetice lansată de Farmec, creată pentru a răspunde diferitelor nevoi și sensibilități ale pielii și părului. Este o gamă de produse destinată farmaciilor, oferind consumatorilor soluții cosmetice de înaltă performanță.

farmec_superblog_proba_zps3wo8bbng

R. Care este ultimul produs la care ați lucrat?

Eu. Eu le pot recomanda cu încredere pe toate dar, dacă vreţi un produs anume, recomandarea mea este Fluidul de curățare și demachiere pentru față și ochi. Poate părea un produs banal, pe care orice femeie îl are în trusa de frumusețe și care este indispensabil. Ați fi surprinsă dacă ați ști cât de multe femei sar, aproape întotdeauna, peste acest pas extrem de important – demachierea. Din cauza timpului care parcă nu ne mai ajunge, a oboselii și a mulțimii de activități desfășurate zilnic, înainte de culcare, dimineața sau după o petrecere, multe femei nu folosesc demachiant pentru îndepărtarea machiajului. Ori folosesc doar apă și săpun, ori nu se demachiază deloc. Din păcate, lucrul acestă are repercursiuni grave și pe termen lung asupra pielii. Produsul acesta are acțiune dublă, de hidratare și tonifiere datorită substanțelor emoliente blânde și a ingredientelor cu acțiune calmantă. Ca ingrediente active conține Zanthalene – extract ecocertificat din fructele de piper Sichuan care ajută la reducerea senzației de prurit, iritației și disconfortului – și Ulei de măsline care înlătură cu delicatețe impuritățile și reface filtrul hidrolipidic protector al pielii. Are o formulă fluidă și este recomandat inclusiv pentru curățarea tenului sensibil. Este recomandat tuturor categoriilor de vârstă.

382-fluid-curatare-fata-ochi-flacon200ml-2_zpsbyemgdfp

R. Credeți că acest produs ar putea determina doamnele să nu mai sară peste această etapă a ritualului de îngrijire?

Eu. Sunt foarte sigură de acest lucru. Textura acestui produs, senzația de curățare și prospețime pe care o oferă va reduce considerabil timpul petrecut în fața oglinzii. Astfel, va fi mai ușor și mai plăcut să se demachieze. La fel de sigură sunt și de succesul Fluidului pentru demachiere pe piață.

R. Credeţi că a fi doctor în frumuseţe presupune o responsabilitate mare?

Eu. În mod sigur! Pe munca mea se bazează mii de tinere, femei şi bărbaţi. Aşa că, DA… am o răspundere destul de mare faţă de nevoile consumatorilor noştri.

gerovital-derma-plus_mobile_zpszkp1yfbm

R. În încheiere… ce sfat daţi oamenilor care folosesc produsele dumneavoastră?

Eu. Tinerelor le recomand să înveţe să se cunoască dar, în mod deosebit să se iubească pe ele însele. Doamnelor le recomand să se accepte şi să se respecte… iar domnilor, le recomand să iubească femeile din viaţa lor. Şi, pe lângă aceste sfaturi, doamna prof. Dr. Ana Aslan spunea…

Să fii veșnic tânăr nu înseamnă să ai 20 de ani, înseamnă să fii optimist, să te simți bine, să ai un ideal în viață pentru care să lupți și pe care să îl cucerești”

R. Vă mulţumesc pentru timpul dumneavoastră. Vă doresc succes în tot ceea ce faceţi şi sperăm să auzim în continuare de produsele Farmec şi Gerovital.

Eu. Cu mare drag! Vă mulţumesc, la rândul meu, pentru interes şi sper în colaborări viitoare.

Reporteriţa a plecat iar eu am privit-o, zâmbind mândru şi mulţumitor.

Acest articol a fost scris pentru proba nr.3 din cadrul Competiţiei de Blogging Creativ Super Blog 2016.

Surse foto: farmec.ro, i-beau.com.

2 thoughts on “Interviu despre frumuseţe

Leave a Reply

