O cafea… două cafele… 5ToGo, please!

20160912_100105_zpsg7ts1enc_edit_1473826102983_zpseanzq0sm_edit_1473827077996_zps3hncsshn

Ieşisem din tura de noapte… cu ochii împăienjeniţi de lumina neoanelor şi a monitoarelor în preajma cărora îmi desfăşor munca cea dătătoare de resurse financiare pentru bunăstarea traiului familie noastre şi speram să nu întârzii la întâlnirea matinală la care fusesem invitată. Nu băusem cafeaua pentru că întâlnirea avea ca temă Deschiderea oficială a cafenelei 5togo Constanta.

Ne-am prezentat la locaţia din bd. Tomis nr. 93, cu zâmbetul pe faţă şi cu o poftă nebună de o cafea bună.

Recunosc din primele rânduri… tocmai pentru a nu exista suspiciuni de fraternizare cu sus-numita cafenea… că eu nu am auzit de acest brand până în dimineaţa fatidică de 12 septembrie 2016. Ador cafeaua… dar nu m-am întâlnit, din păcate, până acum, cu acest concept. Tăticul Mariei s-a întâlnit cu un coleg şi ne-am băut împreună cafeaua la 5togo.

20160912_091822_zpspxwoe9la_edit_1473827302932_zpsfg0ta6ul

Apropos de concept… este unic în România. Este o idee a unui om care şi-a dorit altceva pentru oamenii din jurul lui dar şi pentru el… simţindu-se plafonat în proiectele pe care le desfăşura. Despre Radu Savopol vorbim, cel care a creat acest brand şi pe care am avut deosebita plăcere de a-l cunoaşte personal. Radu este un om deschis şi care părea chiar emoţionat de evenimentul la care ne adunase… Era acolo, şi vorbea cu noi, dar, abia după căutări îndelungate, am aflat cine este de fapt. Aşa e cand pleci cu lecţia neînvăţată de acasă.

Locaţia e foarte drăguţă. Te cheamă la o cafea în decorul modern şi frumos finisat. Este un loc unde aş veni cu prietenii şi un loc unde, cu siguranţă, liceenii vor stabili întâlniri. Ca oraş, nu suntem neapărat pregătiţi pentru acest concept… dar zic eu că l-am primit cu drag şi îl vom adopta în rândul nostru.

20160912_094240_zpsczchvr2c_edit_1473826075032_zps6cxgsscu

Noutatea adusă de 5ToGo este preţul fix pentru orice. Adică pentru cafea, capuccino, fursec, croissant… orice tip de cafea şi orice tip de însoţitor al cafelei, costă 5 lei.

Un avantaj al acestei cafenele este că o iei cu tine şi o savurezi în tihnă. Nu mereu poţi sta la o masă, într-o cafenea, să bei o cafea, sau să mănânci un croissant, citind ziarul sau răsfoind bloguri. Cele mai multe zile le petreci la birou… unde trebuie să ajungi la o oră fixă. În acele zile, în drum spre birou, mai ales că locaţia aleasă este centrală, te poţi opri la 5togo pentru o cafea fierbinte şi aromată pe care să o bei în tihnă unde îţi doreşti.

Radu, dacă citeşti articolul asta, am o sugestie… cred că se potriveşte cel mai mult şi mai bine pe timpul verii. Ştiu că aveţi şi un stand mobil foarte drăguţ şi cochet. Să ştii că, pe faleza Constanţei, unde marea majoritate a locuitorilor şi a turiştilor ies la plimbare, nu se poate bea o cafea. Restaurantul de acolo nu dă cafea la pachet şi de cele mai multe ori terasa este ocupată. În plus, mai sunt şi părinţii cu copii, ca noi, de altfel, care nu pot sta la terasă să savureze o cafea. Cred ca una ToGo ar merge super dacă v-aţi găsi un loc acolo. Nu te grăbi să spui că e o idee proastă sau că e o idee bună… tu eşti antreprenorul… tu ştii mai bine.

Revenind la oile noastre…

5 lucruri pe care le găseşti la 5togo, în afară de cafea bună şi snack-uri sănătoase:

5togo îţi vinde timp cu 5 lei

5togo îţi vinde zâmbet cu 5 lei

5togo îţi vinde bună dispoziţie cu 5 lei

5togo îţi vinde energie cu 5 lei

5togo îţi vinde dimineţi plăcute… cu doar 5 lei. 

Nu… nu mă crede pe cuvânt… Mergi acolo… de luni până vineri între 07.00 şii 18.00 şi sâmbătă între 09.00 şi 14.00. Te provoc! Şi apoi aştept părerea ta 😉

Eu am băut un espresso lung şi am mâncat un fursec iar Tăticul Mariei a băut un frappe. Nouă ne-a plăcut şi nu am plecat dezamăgiţi de acolo. 

Cu drag, Mămica Mariei.

Leave a Reply

