Dacă e toamnă… atunci e SuperBlog

FB_IMG_1472987284348

Măi oameni buni… de vreo lună stau în stand by şi aştept… şi număr zile… Şi iată că ziua cea mare a venit! Aşteptarea mea s-a încheiat… Sufletul mi s-a liniştit dar s-a umplut de zbucium pentru următoarele luni.

Pe 1 Martie am acceptat prima dată provocarea… acum am aşteptat cu sufletul la gură ca provocarea să vină în galop şi să mă ia în coarne. M-a luat şi mă scutură bine de cuvinte de 4 zile fix să scriu articolul ăsta. Sper ca atunci când începe maratonul de articole să nu fie nevoie de atâta scuturat 🙂

Aşadar, s-a dat drumul la înscrieri pentru Competiţia SuperBlog. Şi dacă în primăvară a fost cum a fost, acum nu mai e de joacă. Cum spuneam, la Spring SuperBlog am aterizat din greşeală… acum sunt pe deplin conştientă de ceea ce urmează… şi totuşi, mă arunc în valuri.

Hai să avem inspiraţie şi spor!

Cu drag, Mămica Mariei.

11 thoughts on “Dacă e toamnă… atunci e SuperBlog

  1. Echipa SuperBlog says:

    Bine ai revenit in SuperBlog, Mamica Mariei! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

    Liked by 1 person

    • Mamica Mariei says:

      Multumesc frumos! Bine v-am regasit! Sunt mai determinata anul acesta si obiectivul meu sare de locul 17 castigat anul trecut. Cred ca orice treapta urcata in acest clasament ma aduce tot mai aproape de premiu. Asa ca… faceti loc! Voi fi la start cu bateriile incarcate, pe 1 octombrie! :*

      Like

  2. Bianca Alexandra says:

    Eu astept editia asta inca de cand s-a terminat editia de primavara. :)) Oare asa-s de nerabdatoare toate constantencele? :))

    Mult succes si multaaaa inspiratie, draga mea! Abia astept sa citesc articolele scrise de tine si sa ne revedem la Gala. Yupiii! 😀

    Like

    • Mamica Mariei says:

      Iti multumesc! Esti o draguta! Tu esti cea care m-a incurajat in primavara imediat dupa ce m-am inscris. Sper ca si la editia asta sa fie de bun augur incurajarea ta. Te pup si te imbratisez… chiar daca acum esti atat de departe…
      Ironia sortii… eu am venit de la botosani la constanta, iar tu ai lasat marea pentru moldova… cumva, simt ca ne leaga asta …
      Te imbratisez cu drag… cuvintele tale inseamna foarte mult pentru mine! 😘😘😘

      Like

Leave a Reply

