Totul e bine când se termină cu bine!

Doar o mamă poate înţelege zbuciumul meu din ultimele 24 de ore… m-am trezit, sâmbătă noapte, la ora 03.20, lângă o Marie febrilă. Am păzit-o şi am onservat cum febra ei apare şi dispare la interval de maxim o oră. Nu am intrat în panică pentru că eram acolo cu ea… o simţeam şi ştiam exact cum se prezintă. 

Ieri, a fost mofturoasă, a mâncat destul de puţin, cum face de vreo săptămână… dar am ieşit puţin afară şi asta i-a făcut bine. Febra a scăzut şi a crescut după bunul plac… iar Maria a refuzat cu vehemenţă antitermicul. Temperatura a fost de cel mult 39°… 

Dar a venit seara… iar eu am plecat la muncă, în tura de noapte… de fapt, când scriu acest articol,  este ora 02.17 minute dimineaţa. Mă simt rău… tremur, îmi vine să plâng… mă gândesc..  Deşi e cu Tati şi cu Buni, faptul că nu sunt acolo mă omoară.

Mi-a scris Buni că Maria are picioarele reci şi că a revenit febra… de data asta destul de hotărâtă… 39,2°. Urăsc să se întâmple asta… dar sunt fericită că există căi de comunicare cu cei care ramân acasă. Şi mai am un noroc… Buni mă înţelege şi mă ţine mereu la curent cu ceea ce fac ele toata ziua sau noaptea acasă. 

E foarte greu să nu fii lângă puiul tău atunci când face febră sau nu se simte bine. Îţi faci gânduri şi simţi cum ai pleca şi ai lăsa totul baltă, doar pentru a fi acolo, lângă el. M-am luptat cu mine… cu lacrimile ce au stat toată noaptea să rupă poarta ochilor… Din fericire acum, la ora 6 dimineata, puiul meu nu mai are febră. Buni a urmat indicaţiile mele şi s-a descurcat perfect… iar puiul meu a dormit în linişte…

Totul e bine când se termină cu bine 🙂

3 thoughts on “Totul e bine când se termină cu bine!

  1. adndefemeie says:

    Grea e viața de mămică. Nu au fost puține datile când mergeam plângând la munca si-mi lăsăm băiatul bolnav cu bunicii.

    Dar au trecut 3 ani de la momentul critic și nu regret decizia luată. De a fi mamica casnică. Ca apoi am găsit modalități de a munci de acasă, e partea a doua. Dar nu mai vreau sa trec prin momente de genul acestea. Descrise în articol.

    Sănătate multa la prințesa și răbdare multa mămicii. Pupici!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

