Rufe proaspete şi curate

Acum două zile am fost la Auchan şi am mai cumpărat cele trebuincioase în casă. Printre ele şi detergent de rufe... Îmi place ca atunci când scot rufele din maşina de spălat să miroasă a curat şi a proaspăt. Nu mai vorbim de faptul că tuturor ne plac hainele care strălucesc de curăţenie.

Am încercat tot felul de detergenţi. Uneori, cumpăram ceva mai ieftin şi care să dureze mai mult. Alteori, cumpăram ceva mai scump tocmai pentru că îmi era dor să vă rufele perfecte. La un moment dat, am hotărât să nu mai fac rabat la calitate.

20160809_173132_zpscpozejen_edit_1470753990592_zpshv7tqgcl

Singurul detergent de rufe care mă mulţumeşte, este Ariel. Îmi place totul la el… de la miros la felul în care curăţă. La început am folosit Ariel pudră… deoarece nu erau încă apăruţi detergenţii lichizi. Apoi am trecut la Ariel lichid. Îmi place şi acum… în mod deosebit varianta Sensitive.

În ultima vreme prefer Ariel 3 in 1 Pods Alpine. Sunt uşor de dozat, şi sincer, eu scap de orice grijă. Ştiu exact câte spălări mai am şi nu există şanse să mă trezesc într-o zi de curăţenie că am trei maşini de rufe şi trebuie să împart, cumva, ultimele măsuri de detergent pudră sau lichid în aşa fel încât să pot spăla toate rufele. Pur şi simplu arunc în maşina de spălat capsula de detergent, pun rufele şi… aia e… câteodată îmi place să fac asta dansând… exact ca în reclamă.

This slideshow requires JavaScript.

E o încântare să întind rufele, să simt prospeţimea lor şi să văd cum strălucesc de curăţenie.

Voi ce detergent de rufe folosiţi?

Cu drag, Mămica Mariei.

3 thoughts on “Rufe proaspete şi curate

Leave a Reply

