The Donut Library

img-20160801-wa0002_zps8aww36eo_edit_1470315940938_zps8xt51dwo

Nu ştiu pe cineva căruia să nu îi placă gogoşile… şi nici nu cred că este cineva care să nu fi poftit la renumitele Donuts pe care le tot înfulecă poliţiştii americani în filme.

img-20160801-wa0008_zpsjz6utcxn_edit_1470315828238_zpsyfugzmnq

De curând, am citit pe Facebook despre o gogoşerie proaspăt inaugurată în Constanţa care promitea să satisfacă curiozitatea noastră de Donuts. Am salivat şi am poftit vreo două săptămâni… dacă nu mai bine… dar am ajuns acolo până la urmă. Şi, ştiţi ceva? A meritat să aştept…

The Donuts Library… m-am gândit să vă spun şi vouă despre ei. Am cumpărat gogoşi cu glazură şi umplutură şi un frappe delicios la care am primit o mini-donut delicioasă. Mi-am lins degetele la propriu… noi le-am luat la pachet… dar dacă alegeţi să le savuraţi acolo, tot ei vă pun la dispoziţie şi o bibliotecă cu cărţi pentru ca relaxarea voastră să fie completă.

Când viaţa e amară, ia o gogoaşă!

Cu drag, Mămica Mariei.

3 thoughts on “The Donut Library

Leave a Reply

