Reţetă: Papanaşi cu brânză sărată

Am cel puţin 3 reţete pe care nu reuşesc să le postez… timpul e destul de puţin dar, mai grav de atât, este bucla mea de “n-am chef” cu care mă lupt şi se pare că, uşor uşor o voi învinge.

Până una-alta, vreau să vă dau o reţetă extrem de simplă. Acum câteva zile, la micul dejun, voiam să fac altceva decât banala omletă…

Maria, mergi cu mami la magazin să cumpărăm lapte şi să facem clătite? mi-am întrebat odorul care nu a şovăit…

Nu!

Eh… păi dacă prinţesa nu are chef de plimbare… hai să vedem ce ingrediente avem în frigider şi prin bucătărie… să încropim un mic dejun…

brânză puţin sărată şi uscată (telemeaua mi se pare prea sărată… dar rămâne la latitudinea voastră)

– 1 ou (dacă brânza e uscată, puteţi pune 2 oua)

– 3 linguri de făină

– pătrunjel uscat

– ulei pentru prăjit

– smântână, iaurt sau sos pentru servit

Eu am pus totul la ochi. Brânza am dat-o pe răzătoarea mică, am pus ouăle şi am amestecat. Apoi am incorporat uşor făina, câte o lingură. Am pus puţin pătrunjel uscat şi tigaia pe foc 🙂

Papanaşii i-am format cu lingura şi cu mâinile umezite ca să nu se lipească. I-am scos pe un serveţel de hârtie şi i-am lăsat puţin să se răcească.

d199574f-2d10-473e-9a27-3d699780e8af_zpsxaq0b7w0

Papanaşi cu brânză sărată

Se pot servi ca atare, cu smântână, iaurt sau orice sos vă place.

Poftă bună!

Din păcate, nu am făcut poze decât la final… au fost devoraţi pur şi simplu 🙂 dacă doriţi să mai scriu astfel de articole şi cu poze detaliate, vă rog să îmi scrieţi şi voi ţine cont de părerea voastră.

Cu drag, Mămica Mariei.

Leave a Reply

