Să treacă timpul…

Sunt câteva zile de când parcă nu reuşesc să mă adun. Nu s-a întâmplat nimic… doar că am aşa o stare ciudată de parcă aş vrea să treacă timpul mai repede… e de explicat cumva, ţinând cont că Tăticul Mariei se va întoarce curând acasă 🙂

Ce am mai făcut în ultima vreme… ne-am înscris în diferite competiţii şi concursuri cu blogul, am fost la serviciu, la plajă, la plimbări şi Maria vorbeşte din ce în ce mai bine. Unde mai pui că e pasionată de prinţese şi balet 🙂 e normal pentru că este fetiţă… şi e adorabilă 🙂

E foarte iubăreaţă şi nu de puţine ori vine să mă ia în braţe şi să mă pupe. Iar eu mă topesc când face asta 🙂

Cam atât vă scriu astăzi… sper să treacă mai repede timpul şi să îmi revin… mă tot gândesc să mai dau drumul la un blog cu o temă generală dar încă am temeri… simt că am mai multe de oferit… dar imi este frică să nu dezamăgesc…

Cu drag, Mămica Mariei.

2 thoughts on “Să treacă timpul…

Leave a Reply

