bebecarucior.ro – utile pentru copii, emoţii pentru părinţi

Atunci când se pregăteşte venirea unui bebeluş într-o casă, părinţii îşi doresc ce este mai bun pentru el. 

Să vă povestesc cum a fost la noi. Deşi ştiam că în 9 luni vom avea destul timp să cumpărăm toate cele necesare, parcă ne venea să stăm numai prin magazinele pentru bebeluşi şi să ne imaginăm cum ar arăta prinţesa îmbrăcată şi moţată 🙂

Nu am cumpărat decât câteva hăinuţe pentru prima lună din viaţa fetiţei, lucrurile pentru maternitate şi un costumaş pentru ziua externării. Ştiam că vom primi suficiente hainuţe şi că, oricum, Maria nu avea să le poarte o perioadă lungă de timp.

Momentul în care am realizat că în casa noastră vor mai tropăi două picioruşe, a fost în data de 5 mai 2014. Atunci am cumpărat pătuţul… După ce l-am montat, ne-am privit, ne-am zâmbit şi ne-am îmbrăţişat… atunci ne-am dat seama că nu vom mai fi doar noi doi şi ne-au cuprins emoţiile.

Acum, mă gândeam să vă dau o sugestie, dacă încă nu aţi achiziţionat un pătuţ pentru bebe şi, mai ales, dacă vreţi să simţiţi cum vă inundă emoţiile şi bucuria 🙂

Vă fac o recomandare: BebeCarucior ! Aici puteţi găsi tot ce vă doriţi ca să vă umpleţi inima de emoţii şi iubire, dar şi camera copilului de lucruri utile şi de calitate.

smartselectimage_2016-07-02-00-26-35_zpswwo5iunl

Puteţi găsi, de exemplu, patuturi copii indiferent ce preferinţe aveţi. Noi am ales un pătuţ pentru fetiţe, cu diverse locuri de depozitare pentru a ne uşura sarcinile, care poate fi folosit chiar si după ce bebe nu mai doarme în pătuţ şi este suficient de mare pentru patul lui propriu şi sistem silenţios de legănare – modelul MYKIDS Silence 4059. Maria a fost foarte încântată şi toate funcţiile lui au fost foarte utile.

nnc_00004059_zpseoxf5leg

Caracteristici:
– are o utilitate indelungata, se transforma in tarc, pat adolescent, comoda sau birou
– este dotat cu sistem silentios de leganare
– este confectionat din pal si lemn
– pe comoda se poate aseza o masuta de infasat
– usor de montat si curatat
– patutul este lacuit cu lac ecologic pe baza de apa
– este dotat cu 2 sertare incapatore pentru jucarii, accesorii sau scutece
– il puteti monta in orice tip de camera
– suportul saltelei este solid si sigur, fiind reglabil pe 3 niveluri de inaltime
– colturile sunt rotunjite pentru a evita accidentarea celor mici
– grilajul din fata este complet detasabil
– grilajul este confectionat din fag de cea mai buna calitate
– suportul saltelei este prevazut cu lamele pentru o mai buna aerisire a saltelei

Aşa cum vă spuneam, calitate şi utilitate pentru bebeluş 🙂

Mulţi părinţi consideră că nu este necesar să achiziţioneze un pătuţ pentru copilaş… dar eu vă spun, din proprie experienţă că acesta poate fi util. Acum Maria are şi nopţi când doarme cu noi dar îi place şi pătuţul ei :).

Voi cum aţi ales pătuţul pentru puiul vostru?

Cu drag, Mămica Mariei.

Leave a Reply

