La mulţi ani, Copilă!

smartselectimage_2016-06-19-08-49-47_zpsvbfyz6cb

Copilă,

Te-am căutat şi te-am cerut multă vreme… te-am strigat şi te-am aşteptat dintotdeauna… Oare tu ne-ai ales pe noi? Sau te-am ales noi pe tine? Cine ştie… dar daca tu ne-ai ales, îţi mulţumim… şi dacă noi te-am ales… tot ţie îţi mulţumim

Să te fi desenat cu mâna noastră, şi nu ai fi fost perfectă aşa cum eşti…

Cu doi ani în urmă te-am simţit pentru prima dată în braţele noastre… şi, de atunci, fiecare îmbrăţişare a ta este o binecuvântare pentru noi.

Ne luminezi viaţa şi casa… ne umpli sufletele de bucurie şi împlinire… ne dai putere şi sens să trăim. Cuvintele tale sunt cele mai dulci… iar pupicul tău, dumnezeiesc…

Ne faci să simţim lucruri pe care nu le-am mai simţit vreodată… şi ne faci să iubim nepământesc…

Pentru tine, o lume a-m da peste cap dacă ar fi nevoie… şi ne-am lupta cu Cerul şi Pământul dacă te-ar nedreptăţi…

Copilă, TU, eşti Universul nostru!

La mulţi ani! Să creşti frumos! Să-ţi fie viaţa lină şi senină! Să-ţi fie drumul colorat şi vesel! Să întâlneşti oameni aleşi şi buni! Să nu cunoşti tristeţile! Iubirea să îţi fie tovarăşa! Să fii demnă şi curajoasă! Şi, de, vreodată, vei întâlni Greul, vom fi în urma ta, cu braţele întinse! Te vom primi şi alina mereu cu dragoste şi dăruire! 

Cu dragoste,

Mami şi Tati.

3 thoughts on “La mulţi ani, Copilă!

Leave a Reply

