730 de zile

Adică 2 ani fără o zi 🙂

De când s-a încălzit vremea, stăm afara între 4-5 ore pe zi în două reprize… înainte de somnul de prânz şi apoi după-amiază. Mariei îi place foarte mult să ne plimbăm. E atentă la tot ce miscă în jurul ei şi îmi spune despre fiecare. Îi place cel mai mult să privească maşinile şi autobuzele şi dacă trec două autobuze în acelaşi timp sare pe picioare şi spune “două!”.

Mâine este ziua ei… împlineşte doi ani şi eu parcă aş vrea să opresc timpul. Am aşa un sentiment ciudat… aş vrea să rămână mică aşa cum este acum.

La doi ani fără 1 zi, Maria ştie o mulţime de lucruri. Nu se exprimă perfect dar încearcă să pronunţe orice cuvânt nou pe care îl aude şi e foarte nostim să purtam câte o discuţie cu ea. De exemplu, acum câteva seri, eu fiind la muncă, m-a sunat:

Bună, puiul meu!

– Saaaa! ( Salut – în limba Mariei)

– Ce faci, iubita mea? Eşti cuminte?

– Da!

– Şi ce urmează să faci acum cu Buni?

– Baie!

– Foarte bine, draga mea! Cum faci tu baie?

– Lipa, lipa, lipa…

– Minunat! Te lasă mami să faci baie, bine?

– Da!

– Bine… te pupă mami! Pa!

– Teaooo! ( Ceao! – în limba Mariei)

M-am topit toată şi aşa de mult aş fi strâns-o în braţe.

De câteva zile spune Nu atunci când nu vrea ceva. Şi e aşa nostimă încât mereu râd când îmi spune Nu. Se joacă singură şi este tare dulce cand face asta.

Manâncă singură de cele mai multe ori. Face asta de vreo lună. Chiar şi ciorbiţa o manâncă singură fiind foarte atentă să nu verse din linguriţă. Are momente când vrea să stea cu noi la masă şi nu în scăunelul ei.

Îi plac păpuşile pe care le plimbă cu căruciorul, le hrăneşte, le duce la somn, le înveleşte şi le strânge în braţe. Uneori le aduce la mine şi le poziţionează ca şi cum ar suge la sân. Asta mi se pare foarte amuzant… 🙂 când ieşim afară, le ia cu noi la plimbare 🙂

Îşi pune singură pălăriuţa pe cap şi îşi desface ariciul de la încălţări cu intenţia de a se descălţa. Încă nu ştie să îşi scoată încălţările… dar e pe drumul cel bun. Îşi desface fermoarul de la hanorac şi reuşeşte să bage diverse chestiu mici în buzunar.

Îi place să deseneze, să danseze şi să cânte. Am rămas surprinsă când am observat că a desenat părul, ochii şi nasul unui leu în cartea de colorat.

Mâine puiul nostru împlineşte 2 ani… inima noastră este plină de bucurie şi de dragoste. Tati este, din nou, plecat, aşa că nu vom face petrecere. Săptămâna viitoare voi reveni cu imagini de la ziua Mariei 🙂

Cu drag, Mămica Mariei!

 

 

4 thoughts on “730 de zile

  1. Mami says:

    am un nod in gat cand citesc ca trece timpul.. dar ne bucuram ca suntem langa ei si vedem fiecare moment frumos..

    ❤❤❤La multi ani, Maria! Sa ai parte de tot ce-i frumos pe lumea asta si sa fii vesela mereu!

    De acum aripile vor creste tot mai mult si usor usor se va detasa, dar asa e in viata..
    Tie iti urez de asemeni la multi ani, multa rabdare si intelepciune in a-i forma zborul 😙😙😙

    Like

    • Mamica Mariei says:

      Tu ai un nod in gat si mie imi dau lacrimile… Asa e, sa ne bucuram ca suntem langa ei si ca avem parte de momentele astea minunate cu ei.
      Va multumim pentru gandurile minunate! Va pupam pe toti! ❤❤❤❤

      Liked by 1 person

  2. adndefemeie says:

    La mulți mulți ani!

    Multă sănătate ! Asta este cel mai important lucru.

    Apoi multa dragoste și răbdare !
    Sa va iubiți mereu cum va iubiți acum. Sa va bucurați mereu de ceea ce aveți și sa va faceți mereu timp una pentru cealaltă!

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    Liked by 1 person

Leave a Reply

