Igiena înainte de toate

Abia a trecut ploaia… o ploaie de vară liniştită şi caldă. Am ieşit la plimbare cu Maria pentru că am văzut că se apropie norii şi nu ştiam cât mai durează până începe ploaia. Am făcut baloane de săpun, am admirat pisicile din spatele blocului şi Maria a mâncat banane. 🙂 Apoi am ieşit din nou să ducem gunoiul şi să facem o plimbare şi cu Tina. Maria imită ceea ce fac eu şi i se pare interesant să preia din îndatoririle mele. Mie îmi place să cred că devine responsabilă deşi ştiu că este prea devreme.

În plimbările noastre, Maria adoră să mângâie pisicuţele, să culeagă pietricele sau să ducă la gunoi diverse ambalaje, paie sau beţişoare pe care le găseşte. După ce face toate astea, îmi cere măr, banană sau ce alte gustări mai am prin geantă pentru plimbare. Nu e nici pe departe igienic sau sănătos să pună mânuţele pe mâncare după ce s-a umplut de toţi microbii de pe jos. Din geanta de plimbare nu îmi lipsesc şerveţelele umede. Şi nu orice fel de serveţele umede… întotdeauna aleg produsele Touch.

Norocul a fost de partea mea la începutul săptămânii când am câştigat un premiu frumos şi util în urma participării la un concurs organizat de Super Mami şi Touch. E drept că, până acum nu am mai folosit săpunul lichid sau pe cel solid aşa că acum am şansa. Pe lângă produsele de igienă, Premiul cuprinde şi un rucsac iar eu sunt foarte bucuroasă pentru că atunci când ieşim la plimbare, luăm cu noi o mulţime de lucruri… unele utile… altele nu… 🙂 iar rucsacul este foarte încăpător.

Vă recomand produsele Touch pentru că sunt foarte utile şi practice. Igiena este foarte importantă pentru noi toţi… indiferent că e vorba de copii sau de adulţi. Din gamele Touch veţi găsi recipiente perfecte pentru a fi purtate în poşetă sau în borsetă, cu pulverizator sau pachete de şerveţele uşor manevrabile şi care ocupă foarte puţin spaţiu.

Atat gelul cat si spray-ul antibacterian sunt atestate de catre Institutul Cantacuzino ca avand actiune antibacteriana, dezinfectanta, fungicida si antiseptica si de MikroLAB GMBH Germania ca avand eficienta impotriva virusului AH1N1. Contin 70% alcool distrugand bacteriile si microbii in proportie de 99.9 % in 15 secunde.

De asemenea, vă invit să trageţi cu ochiul şi pe blogul organizatoarei concursului pe care l-am câştigat, Super Mami, o viitoare mămică ce abia aşteaptă să îşi ţină minunea în braţe. Mulţumesc Super Mami pentru frumosul concurs şi mulţumesc Touch pentru minunatul premiu :*

Cu drag, Mămica Mariei.

One thought on “Igiena înainte de toate

Leave a Reply

