Copilării de 1 iunie

A vrut să fie shopping…. dar n-a fost…  pentru că nu am cumpărat mai nimic. Dar, am fost în Cora pentru că, acum câteva zile, Buni a găsit o cutie pentru jucării de care Maria a fost foarte încântată, şi am vrut să mai luăm două. Din păcate nu am mai găsit… dar ne-am clătit ochii cu hăinuţe şi jucării.

aviary-image-1464977486936_zpsk4wnqbyv

Cutie depozitare. Noi am pus in ea cele aproape 100 de bile colorate iar Maria este fascinata 🙂

Când am ajuns la costumele de baie şi la articolele pentru plajă, Maria s-a accesorizat pentru vară.

aviary-image-1464977597688_zpsyvnfsaqn

Geantă de plajă şi… neapărat, o pălărie asortată. Se pare ca micuţa noastră devine fashion-istă

De la raionul cu jucării i-am cumpărat un căluţ alb şi jucării pentru plajă.

aviary-image-1464975700649_zpsdmsjz98f

Spre seara am fost pe plajă. Iniţial ne-am gândit că va sta cuminte cu lopăţica pe nisip şi vom construi. Dar pe plajă erau copii care, de fapt, se bălăceau în mare. Maria este o fană înrăită a bălăcelii şi, deşi nu eram pregătite (eu şi Buni) pentru prima baie în mare, ne-am conformat dorinţelor puiului şi am făcut o baie extraordinar de plăcută. Apa era neobişnuit de caldă şi am acompaniat-o şi eu :). Anul trecut, pe 1 iunie, Maria a făcut prima baie din viaţa ei în mare la Vama Veche.

A fost o zi plăcută, fără prea mare fast… dar în care am făcut lucruri drăguţe.

Voi cum aţi petrecut ziua de 1 iunie?

Cu drag, Mămica Mariei.

Leave a Reply

