City Break

Acum 2 săptămâni am fost în City Break. Nu prea facem noi chestii de genul dar, dat fiind faptul că urma să termin concediul de creştere a copilului iar Tăticul Mariei mai avea puţin şi pleca iar în voiaj, am zis… hai sa mergem la o plimbărică. Am fost în Bucureşti… ştiu… lumea pleacă în City Break in Italia, Franţa sau alte destinaţii romantice 🙂 Noi am ales Bucureştiul din două motive… avem acolo nişte prieteni foarte buni cu care ne place foarte mult să ne întâlnim şi Bucureştiul este oraşul nostru de suflet în care am lăsat amintiri şi nostalgii.

În prima zi am fost la Palatul Mogoşoaia. Îmi doream foarte mult să ajungem acolo. Ştiam că este foarte frumos şi că are un parc impresionant dar nu fusesem niciodată. Când am ajuns picura şi Maria adormise… aşa că a trebuit să mai aşteptăm câteva minute în maşină. La intrarea pe aleea principală, ne-a întâmpinat curcubeul şi am primit o stare de linişte şi bucurie.

aviary-image-1464988465442_zpsxrj4yb24

Ne-am plimbat prin curtea Palatului, pe malul lacului şi pe aleile pline de irişi. Era aşa frumos… iar Maria a fost foarte încântată. De fapt, ei îi plăceau cel mai mult pietricelele de pe alei 🙂

Am coborât apoi spre parc… dacă nu aţi fost niciodată, vă sfătuiesc să mergeţi. Aleea este ca un bulevard, iarba foarte frumos îngrijită iar copacii, exact atâţi cât trebuie.

2016-06-04_00-26-35_zps6yg8yhub

Maria a alergat, a chiuit, am mâncat îngheţată şi s-a distrat…iar noi am fost încântaţi de bucuria ei.

aviary-image-1464989615410_zpsc3ili6ro

Ne-am întors mai aproape de Palat cu trenuleţul care circula pe alei iar Maria a chiuit de încântare tot drumul.

A doua zi am fost la Grădina Zoologică. Cui nu ii place la Zoo?

aviary-image-1464989756731_zpsef11imdb

Şi dacă noi am mai fost, Maria a fost uimită de urs şi de zebră. A privit cu mare atenţie fiecare animal şi a încercat să le denumească. De lângă zebră aproape că nu putam pleca. Ursul se dădea în spectacol iar Maria l-a salutat şi a încercat să îl imite. Are obiceiul de a saluta pe oricine… oameni, animale, insecte… e o fetiţă politicoasă 🙂

2016-06-04_00-44-29_zpsj7mvn3ej

A fost un week-end relaxant şi plin de activităţi educative. Un city break reuşit 🙂

Cu drag, Mămica Mariei.

Leave a Reply

