A trecut ceva vreme…..

A fi mămică, pe lângă satisfacţia creşterii, educării şi îngrijirii puiului, apar şi momente de renunţare. Să vă povestesc pe larg…

Nu am fost niciodată o fashion-istă. Ca să îmi cumpăr haine sau încălţăminte, trebuie să fie dragoste la prima vedere între mine şi articolul respectiv. Trebuie să îmi sară în ochi şi să îmi atingă sufletul instantaneu. Rar se întâmplă asta şi de cele mai multe ori sesiunile de shopping se transformă în plimbări. După ce am rămas însărcinată, nu mi-am mai cumpărat haine pentru că m-am gândit că după naştere voi slăbi şi voi rămâne cu ele “pe stoc”. Când a apărut Maria, m-am concentrat numai asupra ei şi am renunţat la mine. Mama, sora, mătuşa… toate mi-au cadorisit haine şi încălţăminte… probabil pentru că au văzut că eu nu am timp şi chef pentru cumpărături.

Să nu faceţi ca mine… pentru că nu e bine… 🙂

Ieri, am hotărât că am nevoie de teneşi. La servici nu mă pot duce cu aceleaşi încălţări cu care o scot pe Tina la plimbare. M-am decis la teneşi pentru că am nevoie de încălţări comode… stau cu ei în picioare între 12 şi 14 ore… aşa că trebuie să rezist.

Am fost la Deichman cu gândul la o pereche simplă de teneşi comozi… şi, cautând, m-am gândit că poate ar fi bine să trag cu ochiul şi pe la sandale… de fapt… a fost ideea mamei 🙂 La sandale… m-am îndrăgostit… sunt innebunită după cele cu talpă ortopedică iar astăzi, am plecat acasă cu o superbă pereche, din piele, care se potriveşte perfect pentru vara aceasta.

aviary-image-1464640338184_zpsqfr7zpi6

După ce mi-am liniştit inima din îndrăgosteală, am luat şi o pereche de teneşi, fără şireturi. Mi-au plăcut foarte mult şi mi s-au părut interesanţi.

aviary-image-1464640541391_zpsc2awj2tj

Voi ce achiziţii vestimentare aţi făcut de curând?

Cu drag, Mămica Mariei.

3 thoughts on “A trecut ceva vreme…..

  1. mamicadeleut says:

    Superbe sandalele ! Ma duc sa imi iau tenesi la fel ca par foarte comozi ! Cu bebe dupa mine e mai greu cu alergatul prin magazine asa ca am o rochie noua dar fara incaltari adecvate, o pereche de blugi fara balerini asortati … sper ca pana la sfarsitul verii sa reusesc sa le imperechez cat mai confortabil ! Succes la cumparaturi in continare !

    Like

Leave a Reply

