Ultima zi

Astăzi e ultima zi… ultima zi în care stau acasă în concediul de creştere a Mariei. Nu ştiu când a trecut timpul… nu ştiu când Maria a crescut…

Da… ştiu… nimeni nu începe serviciul vinerea dar, sincer, eu cred că al meu copil are grijă de mine. Aşa cum vă spuneam şi despre frica mea de operaţii (articol pe care îl puteţi citi aici), Maria s-a născut astfel încât lucrurile să meargă bine. Sunt mulţumită că, mă duc la servici vineri şi apoi, în week-end sunt acasă, cu ea.

Nu vreau să îmi induc frica de faptul că voi pleca fără ea. Nu vreau să mă gândesc la nimic… vreau să las lucrurile să vină de la sine. Cum se va obişnui Maria şi cum mă voi obişnui eu, o să vă povestesc în următoarele zile. Până atunci, îmi doresc să am o noapte liniştită şi sufletul calm mâine, în prima zi de muncă.

One thought on “Ultima zi

  1. Ana says:

    Trebuie sa fii increzatoare, totul o sa fie bine! Spor la munca. In prima zi gandurile o sa iti zboare tot acasa, dar o sa fie bine. Aveti un weekend lung sa va conectati penru saptamana ce urmeaza!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

