DIY – Organizator pentru cosmetice

Pentru a fi o mămică Zen, ai nevoie de abilităţi organizatorice…. printre altele… iar a fi mămică de fetiţă presupune încă un set de abilităţi necunoscute. Aşa că, astăzi, m-am gândit să vă dau o idee de organizator handmade pentru cosmetice.

Apartamentul nostru nu este mare şi trebuie să gestionăm bine spaţiul astfel încât să nu simţim că ne sufocăm în propria casă. Baia este chiar foarte mică si nu aveam niciodată loc pentru cosmetice. Tăticul Mariei era mereu pus în dificultate când îşi căuta aparatul de ras sau periuţa de unghii printre demachiant, pensule, fond de ten si creme de faţă. Era drăguţ de fiecare dată pentru că mă ruga frumos să le găsesc un loc… deşi ştia că peste 24 de ore vor fi, în aceeaşi formulă, peste tot în baie.

Încercam să le ţin departe de Maria… fără succes, de altfel… oricât aş fi încercat, din casă tot nearanjată ieşeam.

Am hotărât să iau măsuri… îmi doresc să fiu o mămică mereu aranjată ca să pot da un exemplu bun copilei.

Primul pas a fost să cumpărăm, pentru baie, un dulapior cu patru sertare pentru ca Maria să nu aibă un acces uşor la cosmetice, creme sau medicamente.

4735cc3a-4f45-4c44-8bb2-3c8544cbc740_zpsvzoft8do

Al doilea a fost să caut pe youtube un tutorial cu o cutie organizatoare care sa fie potrivită necesităţilor mele. Am găsit aces tutorial şi cred ca este cel mai simplu si la îndemâna oricui.

Eu am folosit hârtie pentru ambalat cadouri pentru că asta aveam în casă. Organizatorul meu arată ca un cadou de Crăciun 🙂

image-65_zpszuxhpxzl

photo20editor1461756649176_zps5tefoxwr

Îmi este foarte util şi, cel mai important, Maria nu mai are acces la cosmeticele mele. Sunt toate într-un singur loc, am acces uşor la ele şi, acum, nu mai ies din casă nearanjată.

Sper că v-am dat o idee bună şi că v-a fost util articolul.

Nu uitaţi să daţi like şi share dacă v-a plăcut.

Cu drag, Mămica Mariei. 

Leave a Reply

