Luni

Nu ştiu despre ce să vă scriu astăzi. E o zi mohorâtă şi rece… Încă sunt sub influenţa SuperBlog şi tot apar fotografii de la eveniment. Sunt tare încântată de experienţă şi îmi doresc foarte mult să o repet. A fost grozav să văd atâţia oameni entuziaşti şi frumoşi.

Maria a fost liniştită la început dar, pe parcurs, s-a plictisit şi nu am putut rămâne la petrecere. Oricum, suntem bucuroşi că am putut fi acolo şi că am trăit emoţiile acelea.

Nu m-am aşteptat să fiu pusă să spun câteva cuvinte. Aveam multe în minte dar, cu Maria obosită şi morocănoasă în braţe, a trebuit să mă limitez la doar câteva cuvinte şi apoi să fugim.

41488f29-840d-4f4f-85d4-8152624e33d4_zps6p2awfcs

Foto: Daniel Botea

Cine ştie… poate Maria va fi următorul Superblogger din familie 🙂

photo20editor1461583111755_zpsvyq4vt1f

Foto: Albert Budica

Tot ce am simţit pe parcursul competiţiei scrisesem deja pe blog (SuperBlog-o nebunie frumoasă) aşa că nu simt că ar mai fi rămas cuvinte nespuse.

Vă invit să daţi Subcribe noului canal de YouTube Are Mama o Fetiţă

Maria trece printr-o perioadă destul de ciudată. V-am mai spus de erupţia ultimelor 4 măsele. În plus, cred că trece şi prin vreun puseu de creştere şi prin achiziţii importante. E foarte agitată şi irascibilă şi nu îi intrăm în voie cu nimic. Dar… o să treacă… o să fie iar copilaşul acela ascultător şi vesel. Acum doarme iar eu am pus în cuptor o tavă cu cărniţă de vită să fie gata mâncarea când se trezeşte puişorul.

Tot astăzi îmi voi face timp să încep testarea noii staţii de călcat pe care am primit-o. Dacă mă urmăriţi pe Facebook, ştiţi despre ce e vorba. Dacă nu mă urmăriţi, vă invit să o faceţi aici.

Să aveţi o zi de luni frumoasă!

Cu drag, Mămica Mariei.

One thought on “Luni

Leave a Reply

