SuperBlog – o nebunie frumoasă

31532-header3_zpsaczd2qfq

Tragem linie şi calculăm…

1 martie 2016 – 11 aprilie 2016 – 42 de zile
Trei probe pe săptămână, in fiecare marti, joi  şi sâmbătă – 16 Probe
Câte o săptămână răgaz pentru a scrie un articol.
Note din două în două zile.
Toate astea, şi mult mai multe încă (despre care vreau să vă scriu astăzi), înseamnă Spring SuperBlog 2016.

Cum a început nebunia?

Mi-a scris sora mea pe whatsapp într-o după amiază că urmează să înceapă SuperBlog-ul. Say what? Ãsta ce mai e? Îmi trimite link şi îmi spune, ia şi citeşte singură.

Şi mă pun eu pe citit regulament şi păreri ale bloggerilor, articole din competiţiile vechi, articolele câştigătorilor şi tot ce prind în mână.
Îi spun soră-mii că parcă m-aş băga, parcă nu m-aş băga… şi o întreb de ce îmi spune mie şi nu încearcă ea. Îmi zice că are alte colaborări, şi bebele, şi e mai mult singură şi nu poate să le facă pe toate.

Am stat în acea seară să mă gândesc ce să fac şi, în elanul meu scriitoricesc, m-am aruncat cu capul înainte… nici eu singură nu ştiam în ce… si singurul motiv pentru care m-am înscris a fost că îmi doresc să fac blogul cunoscut – recunosc asta 🙂

Am intrat pe grupul dedicat superbloggerilor şi am găsit acolo oameni frumoşi, glumeţi, deschişi, dar mai ales, inteligenţi care, deşi se cunoşteau deja personal şi nu doar virtual, m-au primit între ei şi m-au susţinut. Ce m-a surprins cel mai tare la început, a fost competitivitatea lor. Când am citit discuţiile pe care le purtau am simţit că această competiţie este mai mult decât o simplă grămadă de articole de reclamă pentru diferite produse sau sponsori. Am aflat că aici e vorba despre măiestrie, disciplină, joacă de-a scriitorul… şi or mai fi şi altele dar nu îmi vin în minte 🙂

Acum răsuflu uşurată şi mă umflu toată în pene pentru că mi-am câştigat titulatura de finalist Spring SuperBlog 2016. Sunt mândra că am reuşit să trec finish-ul fără penalizări, pe locul 17  – chiar dacă eu mă simt ca pe podium 🙂

finalistsb2016-200x200_zpsfwm3zzln

Obiectivul a fost să câştig măcar o probă. Nu speram mai mult pentru că am văzut atat de multe articole scrise minunat de bloggeri cu vechime… de bloggeri care deţin taina jocului cuvintelor atât de bine…

Am reuşit să câştig două probe şi când am văzut a doua sută (adică punctajul maxim), am început să tremur de bucurie şi emoţii. Poate pentru unii nu înseamnă nimic, dar pentru mine a însemnat enorm. Nici măcar nu m-am gândit la premii, mi-am pus obiectivul acesta doar pentru orgoliul meu de blogger. Am vrut să câştig doar pentru a avea confirmarea că vechimea blogului nu contează ci important este cum scrii.

Cu fiecare probă am învăţat să scriu tot mai frumos, mai din suflet… poate aşa se explică două punctaje maxime în ultimele 4 probe… cine ştie…

Nu ştiu dacă voi mai participa deşi, când spun asta, parcă ceva tresare în mine… o fi dorinţa de o nouă participare pe care mă fac că nu o aud? 🙂

Mă înclin în faţa voastră, oameni minunaţi! Claudia, Dana, Costică, Alina (felicitări pentru premiul cel mare), Vavaly, Olimpia, Adriana, Maria, Carmen… şi toţi cei care aţi participat… Vă mulţumesc pentru primire, vă felicit din toată inima pentru articole, pentru premii, pentru măiestrie, pentru umor, pentru tot ce însemnaţi voi! Mă bucur că v-am aflat!

Multumiri speciale surorii mele pentru susţinere şi încurajări! Fără ea aş fi renunţat înainte să realizez căt poate fi de frumos să participi la astfel de competiţie. :* Sper ca data viitoare să participăm împreună 😉

Cu drag, Mămica Mariei, finalist Spring SuperBlog 2016.

17 thoughts on “SuperBlog – o nebunie frumoasă

  1. adndefemeie says:

    Bine ai venit in randul dependentilor de nebunia SB! 🙂

    Ma bucur ca am reusit sa te impresionez, in asa mod incat sa ma mentionezi in articolul tau. Este o onorare, pentru care-ti multumesc din suflet.

    Abia astept momentul in care la Gala SB, sa putem face o intalnire a viitorilor superbloggeri, urmasii nostri. Inca in pampers sau fara buletin. 😉

    Pentru ca am observat ca randul mamicilor devenite superbloggeri incepe sa se ingroase. Asa ca ar fi frumoasa o astfel de intalnire.

    Te pup si sa ne citim in continuare!! Pana in toamna, cand incepe iarasi nebunia 😉

    Liked by 1 person

  2. Adriana says:

    Ai castigat mult mai mult, vei vedea. Iar de doua ori suta e chiar tare mult. Eu am o singura proba castigata; la fel, cunosc lumea asta chiar prea bine, cunosc regulile jocului și tot nu poti intui cum și ce sa faci. Sa fii mamă, sa scrii, sa ramai și veselă, și recunoscatoare..asta e castigul pe care-l vad eu, de departe. Nu toți reușesc asta. Sunt oameni care detin totul: au talent, viziune, creativitate excesiva, stiu și cate ceva despre sponsori – ceea ce poate deveni destul de util, căci poți evita anumite greseli-și pentru asta le tună și fulgeră, când toate atuurile sunt in coșul lor cu privilegii. Bravo, mămică a Mariei, desi as prefera sa-ti spun pe nume, recunosc. Si multumesc, in cazul meu sb ul e o intamplare, dar azi m-am hotarat sa nu mai fie, ne vedem la toamna, la 25 de probe. Atunci sa te tii…

    Liked by 2 people

    • Mamica Mariei says:

      Cat de frumos curg cuvintele de sub tastele tale. Poti sa imi spui cum vrei…pe nume( il gasesti in clasament), sau cu pseudonim… respectul si admiratia mea e aceeasi fata de tine. Scrii minunat si e o delectare sa te citesc. Felicitari pentru maiestrie!
      Iti multumesc din suflet pentru cuvintele minunate! Inseamna mult pentru mine! Te pup.

      Liked by 1 person

  3. Alina says:

    Felicitari pentru performanta, este greu sa ajungi in primii 20 la prima participare! Felicitari pentru premii, dar si pentru ca ai reusit sa vezi partea buna si frumoasa a competitiei.
    Este clar ca esti un om minunat, ca esti talentata, asa ca sfatul meu este sa scrii in continuare!
    Abia astept sa ne vedem, te pup si te felicit din suflet!
    Ma inclin in fata ta si iti multumesc! :*

    Liked by 2 people

    • Mamica Mariei says:

      Vin la Gală… iniţial am zis că nu vin pentru că Tăticul Mariei ar fi trebuit să lucreze. Dar, s-au aliniat planetele în favoarea noastră şi vom ajunge la Gală. Venim cu toţii (adică toţi trei -eu, Tăticul Mariei şi Maria). Aşa că ne vom cunoaşte negreşit. Atunci, cuvintele vor avea ochi 😉 ;*

      Liked by 2 people

  4. MaryB says:

    Ce surpriza placuta sa ma aflu “pe lista scurta”! 🙂 Multumesc tare mult pentru apreciere, iar tie felicitari sincere pentru performanta remarcabila, stiu cum e sa scrii cu bebe in brate. 🙂

    Pana ne-om vedea la gala, sa ne citim sanatoase!

    Like

Leave a Reply

