Zâmbetul Silan

Acum mai bine de o lună, m-am gândit eu… așa… că dacă tot sunt doar eu cu Maria, și dacă tot îmi ocup timpul croșetând și scriind pentru SuperBlog, ce ar fi dacă aş deveni și Buzzer. Ce înseamnă asta? Înseamnă să îmi fac un cont pe BuzzStore și să aleg campaniile de testare de produse care mi se potrivesc.  Am aflat despre aceste campanii de la sora mea și, cum campania activă era pentru Balsam de rufe Silan Soft & Oils Gold… am zis…De ce nu?

Ca să testezi produsele nu trebuie decât să ai cont și să te înscrii în campanie… Dar ca să poţi păstra ceea ce ţi se trimite, trebuie să îndeplineşti nişte cerinţe. Puteţi face şi voi asta intrând pe site-ul lor şi citind acolo regulamentul şi tot ce mai aveţi nevoie să ştiţi.

Nu mai lungesc vorba… la începutul lui aprilie, am primit pachetul care conţinea:

1. O sticlă de balsam Silan Soft & Oils Gold

2. 10 mostre din acelaşi balsam (pentru cunoştinţe sau prieteni)

3. 10 broşuri ( tot pentru cunoştinţe şi prieteni)

4. Pliantul pentru Buzzer 🙂 (ăsta-s eu)

5. Un umeraş foarte drăgălaş

Eram foarte bucuroasă când am primit şi imediat am sunat 10 prietene să le dau mostrele ca să îl încerce imediat.

20160328_101157_zpsmbszm3bo

Când am spălat prima dată cu el m-am gândit că nu poate să fie altfel decât celelalte balsamuri pe care le-am folosit. Am obiceiul să schimb destul de des balsamul de rufe pentru că mă plictisesc de acelaşi miros mereu.

Am scos rufele din maşina de spălat, le-am întins şi mi-a plăcut foarte mult mirosul discret şi suav al balsamului. Eh… m-am gândit eu… e doar un balsam de rufe… miroase bine, hainele sunt mai catifelate… nimic deosebit… m-am dus în dormitor şi m-am jucat cu Maria, am mai stat pe internet şi după vreo 30 de minute, am trecut prin faţa uşii de la sufragerie, unde erau întinse, pe uscător, rufele. Am simţit un miros atât de plăcut, de flori, că am început să zâmbesc. Totuşi, nu m-am gândit că de la rufe miroase… Am crezut că s-a jucat Maria cu vreo cremă sau gel de duş şi a vărsat.

Mi-am văzut de ale mele şi tot trecând prin faţa sufrageriei, simţeam acel miros… de flori de fructe şi vanilie. La un moment dat, am intrat să găsesc sursa… prea frumos mirosea dar, mai ales, de prea multă vreme. Şi, ce să vezi, când m-am apropiat de uscător, cearşafurile mele erau vinovatele pentru mirosul acela minunat.

E drept că, te aştepţi ca după ce se usucă rufele, să nu se mai simtă mirosul balsamului. Ce să vă spun? A doua zi, am pus cearşaful proaspăt spălat cu Silan Soft & Oils şi am ieşit cu Maria la plimbare. Ne-am întors dupa vreo 2 ore şi am intrat în dormitor să o bag la somnul de prânz. Când am intrat, dormitorul mirosea ca o livadă cu copaci înfloriţi. Nu mă aşteptam la asta.

20160328_101102_zpsyuo6qugc

Unii ştiţi, alţii nu… m-am întors acasă acum două zile. Şi după trei luni jumătate de nelocuit, vă puteţi imagina cum arată casa mea? Dacă nu, gândiţi-vă că praful nu a fost şters în timpul ăsta, cu aspiratorul nu a dat nimeni şi nici în dulapuri nu a umblat nimeni. Deci, totul e uşor dezolant şi chiar deprimant pentru mine. Eu sunt obsedată de curăţenie şi, deşi nu am timp mereu să am o casă lună de curăţenie, nu suport să nu fie dat cu aspiratorul sau să fie haos în balcon sau să văd pânze de păianjen. Dar, asta e situaţia…

M-am apucat de curăţenie generală… cu scos totul din toate dulapurile, aruncat absolut orice lucru care ocupă inutil spaţiul în micul nostru apartament de 50 mp, desprăfuit şi împrospătat orice colţişor. Dulapurile prinseseră un miros de stătut aşa că, după ce am făcut ordine si am spalat toate rafturile şi cotloanele, am învăţat o nouă lecţie marca Silan. Am pus un serveţel uscat într-un bol de sticla si peste el am turnat puţin balsam.

În haosul care încă domneşte în casă, pentru că nu am reusit decât să pun la punct dormitorul şi balconul, atunci când deschid dulapul să iau o hăinuţă pentru Maria, mă învăluie mirosul de balsam. E de vis şi vă dau cuvântul meu de onoare că zâmbesc de fiecare dată cand deschid dulapul. Dacă nu mă credeţi, eu zic să încercaţi balsamul Silan Soft & Oils Gold şi apoi să îmi scrieţi ce părere aveţi. Şi bag mâna în foc că veţi zâmbi când veţi deschide şifonierul. De ce mă încumet la aşa pariu? Pentru că, din toate cele 10 prietene cărora le-am dat mostrele, doar una singură a spus că ei nu i-a venit să zâmbească atunci când a deschis dulapul… dar ea oricum nu este o persoană foarte veselă aşa că eu cred că problema a fost la ea şi nu la balsamul Silan 🙂

Astăzi am zâmbit mai mult ca în altă zi şi aştept să termin curăţenia ca să pot spăla perdeaua cu balsamul de rufe Silan Soft & Oils Gold.

Tips & Tricks

Dacă perdeaua nu este genul care să se şifoneze, după ce o scoateţi din maşina de spălat, puneţi-o direct la locul ei. Vi se va umple casa de miros proaspăt şi minunat.

Cu drag, Mămica Mariei.

Leave a Reply

