Din culise

Când am aflat că am creat o viaţă şi că vom fi răspunzători de ea, am hotărât să dăm tot ceea ce avem mai bun pentru ca puiul nostru să crească într-un mediu fără lipsuri. Am hotărât că totul se va rezuma la ea… la mica inimioară care începuse deja să bată înauntrul meu. Am hotărât că vom trece peste toţi şi peste toate pentru a apăra micuţul pui de om care avea să vină pe lume.

Sarcina a fost cea mai frumoasă perioadă pe care o trăisem până atunci… e minunat să simţi mişcările unui bebeluş în pântec. De multe ori ne întrebam “Oare ce o face ea acolo? Oare ne aude? Oare ne simte?”.

Ştiam că ne abonasem, nu pentru o lună, trei luni, sau un an, ci pentru toată viaţa la momente unice împărţite la trei, la clipe de fericire imensă, la nopţi nedormite, emoții de tot felul, griji, bucurii.

Nu e ușor să fii părinte şi nici nu ştii ce te așteaptă. Toate informațiile sunt “din auzite”, așa că pentru a prinde încredere în propriile forțe trebuie citit foarte mult. A crește un copil nu e același lucru cu a educa un copil, așa că eu am vrut să fiu pregătită.

Mi-am dat seama că orice informație contează şi orice experiență oferă o morală. Așa a luat ființă şi blogul meu. Am simțit că pot să ajut împărtășind din experiențe, că pot, poate indirect, să dau un sfat.

Fiecare are propriile idei și convingeri şi a fi blogger mă expune în marea de păreri pro şi contra. Nu pot fi de acord cu toată lumea şi nici cititorii nu îmi pot privi blogul ca pe un abecedar al parentingului, pentru că pur şi simplu nimeni nu deține adevărul absolut.

Unii cititori simt că se regăsesc în postarile mele… poate pentru că scriu cu sinceritate, din viața noastră de oameni simpli. Nu suntem diferiți față de nimeni, avem şi noi griji şi probleme şi cred că normalitatea asta îmi oferă credit ca şi blogger. Nu credit bancar, nici credit de nevoi personale ci acea încredere pe care o afișează cititorii atunci când lasă mici aprecieri pe blog.

Atunci când am început să scriu, aproape că nu ştiam în ce mă bag. E nevoie de determinare, timp, plăcere, dorinţă şi dragoste să creşti un blog şi să-l faci mare… cam la fel cum e să creşti un copil. Pe lângă aceste lucruri, e nevoie de promovare. Pentru că, degeaba scrii şi îţi pui inima pe tapet, dacă feedback-ul nu există. Deocamdată blogul meu este micuţ şi tânăr. Are nevoie de timp şi promovare pentru a deveni cunoscut şi pentru a-mi aduce satisfacţia că sunt un blogger cunoscut.

avbs-credit1_zpsxwdacwacDacă vreau să îmi iau casă, mă duc la AVBS şi ei mă ajută să iau un cel mai bun credit ipotecar de pe piaţă. AVBS este un intermediar între beneficiar şi bancă care te ajută atunci când ai nevoie… nu de un credit… de cel mai bun credit. Dacă vreau să renovez, apelez tot la AVBS pentru un credit rapid… şi renovez.

Dar când vine vorba de blogging, nu e la fel de simplu. De exemplu, e greu să obţii o colaborare cu un blog atat de tânăr. Am primit un răspuns la un moment dat prin care mi se spunea că site-ul cutare nu sponsorizează bloguri tinere şi că să aştept să mai cresc. Eh, acum aş putea să vă întreb… Şi cum să cresc dacă voi nu mă ajutaţi? Pe propriile forţe… cu articole interesante, promovare pe reţele sociale şi, eu, am ales Spring SuperBlog 2016. Cred că această competiţie e o bună oportunitate care poate să iţi aducă blogul în atenţia unor colaboratori, parteneri, cititori şi astfel câştig credit online.

Acest articol este scris pentru ultima probă din Competiţia Spring SuperBlog 2016. 

Punctaj – 83 puncte

2 thoughts on “Din culise

  1. Valentin Anghel says:

    Evoluția se face pas cu pas, ca în orice domeniu. Fructifică timpul care tinde să treacă neobservat, iar succesul nu va întârzia să apară!
    Fii ambițioasă!
    Mulțumiri pentru articol
    Succes!

    Like

Leave a Reply

