Meşterind la grătar

Zilele trecute au fost temperaturi foarte mari la noi. A fost cald, soare și ce poate face românul cand vine căldura? Nu.. nu greblează sau plantează ceapa și usturoiul, ci face grătar! Am primit şi noi invitație să participăm la distracție deși nu era week-end, dar era ziua unui verișor şi a vrut să marcheze momentul într-un cadru restrâns. Ei şi-au construit casă de curând şi nu fusesem niciodată acolo, pentru că s-au mutat de puțin timp. Încă nu este totul gata, mai au de mobilat o cameră, de pus tapet pe un perete, galerie și şină pentru perdea în dormitorul matrimonial, câteva lucruri mici (un birou, o lustră, covoraş de baie etc) iar în curte mai trebuie montat pavajul şi de lucrat un pic pe parte de design exterior.

În living aveau un parchet deosebit, deschis la culoare, o combinație între gri şi crem, foarte la modă după părerea mea şi un covor gri închis, foarte plăcut. Au zis că tot parchetul din casă și covoarele sunt cumpărate de la Diego. Mi s-au părut foarte calitative.

Verișoara mea nu este foarte inventivă, însă a citit mult pe internet despre lucrurile DIY şi a făcut multe cu mâna ei. Mi s-au părut foarte ingenioşi aricii cu plante din fața casei şi zona cu iarbă artificială, fluturi şi morişti. În bucătărie, la geam, aveau jaluzele romane. Erau făcute tot de ea, dar nu se observa că nu sunt cumpărate, erau perfecte. Mie îmi plac mult jaluzelele romane, nu numai că sunt practice, dar arată foarte bine la geam.

img-20160403-wa0008_zpsmgmfgjib

Sursă foto Pinterest

Am vrut să aflu şi eu cum a făcut aricii şi după ce mi-a arătat, mi s-a părut super simplu. A decupat o sticlă de plastic, i-a “îmbrăcat” în partea din vârf cu sfoară, a lipit doi ochi (nasturi negri) şi apoi a plantat flori înăuntru. Am zis că ăsta va fi primul lucru pe care o să îl fac şi eu în grădină când o să ne mutăm, pentru că după ziua petrecută cu ei mă tot gândesc să ne ridicăm şi noi o casă. Am venit acasă cu o mie de idei şi gânduri mai ales că am văzut-o și pe Maria încântată de fiecare fir de iarbă, buburuză şi flori. Am lăsat-o să se joace în nisip, m-am relaxat şi am supravegheat-o de la distanță şi mi-am închipuit cum mi-aș bea în fiecare dimineață cafeaua pe terasă. Mi se pare minunat să pot sta toată ziua la aer curat şi în căldura căminului propriu.

Subiectul zilei a fost bineînțeles amenajarea casei. Ne-au povestit foarte multe despre alegerile pe care le-au făcut. Pe terasă aveau pardoseala rezistentă la apă iar pe scările de interior până în living o traversă care pur şi simplu îți lua ochii. Erau încântați de achiziții, mai ales că au prins oferte la Diego. Au zis că și-au făcut un card de fidelitate și au avut reduceri de până la 50%.

Mi-a plăcut faptul că au avut curaj să aleagă culori puternice şi să arate totul atât de bine. În camera fiicei lor aveau un covor roz cu fluturi şi verișoara mea îmi spunea că nu găsește o lustră simplă, care să îi placă și fetitei ei. I-am zis că dacă tot îi plac lucrurile făcute de ea, să îi facă un abajur. Eu mai făcusem şi știam că nu e greu, așa că am întrebat-o dacă are un balon, sfoară și aracet. Inițial s-a uitat ciudat la mine dar mi-a adus cele necesare. Cât timp bărbații au învârtit micii pe grătar, noi ne-am ocupat de abajur. Am umflat un balon, am pus sfoară roz împrejur într-un mod aleatoriu și peste sfoară am dat cu aracet. L-am pus la uscat şi mai tarziu am spart balonul și am obținut cel mai draguț abajur pe care îl văzusem vreodată. Fiica ei a fost foarte încântată, mai ales că a lucrat cot la cot cu noi. Abajurul e ceva simplu însă acum are valoare sentimentală şi cred ca fiecare dintre noi ar trebui să încerce să facă lucruri de acest gen. Măcar pentru distracție şi pentru amprenta personală. Cred că toate ornamentele astea dau viață locului şi îl personalizează, iar asta îl face mai aproape de suflet, mai plăcut și mai liniștitor.

img-20160403-wa0007_zpsc2dboft9

Sursă foto

De când am venit acasă numai la construcții şi amenajări mă gândesc. Mi-am făcut şi card de fidelitate Diego (de ce nu mi-aş face, doar e gratuit!) şi mă gândesc ca în fiecare lună să cumpăr ceva (mai ales dacă prind o ofertă). La traverse și mochete am tăierea şi surfilarea la preț promoțional, transport asigurat. Ce-mi mai trebuie, bani? Bani se găsesc. Până primim creditul am dat like paginii de Facebook Diego România şi îmi notez toate ideile. Cred că micii pe care i-am mâncat la verișorii mei au fost norocoşi :).

Acest articol participă la proba nr.14 din cadrul Competiţiei Spring SuperBlog 2016.

Punctaj – 89 puncte

Leave a Reply

