Scenariu de…nuntă

Distribuţie:

În rolurile principale: Mirele, Mireasa

În rolurile secundare: naşul Daniel, naşa Ioana, părinţii mirilor

Alte roluri: ofiţerul stării civile, preotul, nenea Gică, tanti Mărioara, unchiul Dudu, mătuşa Sanda, tanti Aurica, mătuşa Antonica, verişorul Vasile, verişoara Dorina şi alţi 200 de invitaţi.

Anul – 2016

Locaţie – Salon du Mariage Toujours l’ Amour – Resort Săftica

Cadrul 1 – ( camera rezervată mirilor ) 

EA – La ce masă îi punem pe nenea Gică şi tanti Mărioara?

EL – Ăăăă… la masă cu mătuşa Antonica…

EA – Păi nu mai este loc…

EL – Ei… atunci îi muţi pe unchiul Dudu şi mătuşa Sanda lângă vărul Vasile şi verişoara Dorina, şi pe nenea Gică, cu tanti Mărioara, îi aduci lângă mătuşa Antonica.

EA – Buuun, am terminat! O sa fac mai multe exemplare şi le voi da domnişoarelor de onoare să se ocupe de invitaţi.

EL ( luând-o în braţe)  -Ai emoţii?

EA – Nu se vede? Tremur toată… nici nu ştiu dacă am rezolvat totul sau mai sunt şi altele de făcut…

EL – Relaxează-te… totul va ieşi perfect.

Sună telefonul

EA – Alo, tanti Aurica, maine dimineaţă vine Gigi să vă ia de la gară… Cum unde e nunta? Păi e scris pe invitaţie… Resort Săftica -Salon du Mariage Toujours l’Amour… ştie Gigi unde să vă ducă… Da… Da… Sărut mâna, ne vedem mâine!

Cadrul 2 – (lângă piscină, la altarul amenajat pentru ceremonii)

Ofiţerul stării civile ţine discursul apoi apare preotul şi face slujba încheierii căsătoriei. După ceremonii, invitaţii merg să felicite proaspăta familie.

Mătuşa Antonica – Măi copii, da’ cum aţi adus voi preotul aici? Se poate face nuntă în afara bisericii?

Mireasa – Unde eşti mai aproape de Dumnezeu dacă nu sub cerul liber, mătuşă?

Mătușa pleacă, dând ochii peste cap.

Unchiul Dudu – Felicitări dragii mei! Să aveţi viaţă lungă şi fericită! Mult noroc şi casă de piatră!

Mirele – Mulţumim, unchiule! Aşa sa dea Dumnezeu!

Cadrul 3 – salon de nuntă.

salon-ador-1-300x165_zps8kmtburu

Tematica nunţii: Fluturi

Salonul amenajat cu fluturi multicolori agăţaţi din tavan. Pe centrul meselor, aranjament cu hortensii si fluturi.

111231_zpsilixgqqi

Sursa foto

Întră mirii în aplauzele invitaţilor. 

Mirele – Bun venit tuturor la petrecerea căsătoriei noastre! Locaţia pe care am ales-o pentru acest moment important din viaţa noastră, Salon du Mariage Toujours l’Amour, prin facilităţile oferite, ne dă încrederea că totul va fi perfect până la final. Suntem siguri că vă veţi simţi bine şi vă mulţumim că ne sunteţi alături! Acum, pentru că această zi minunată de iunie ne oferă o seară calmă şi caldă, vă invităm pe marginea piscinei pentru primul nostru vals.

Cadrul 4 – Mirii pe ringul de dans, deasupra apei, pianul începe valsul. 

Mătuşa Sanda  – Maică, da de unde or fi adus pianul ăsta? Ca nu ştiu să cânte vreunul dintre ei la pian…

Domnişoara de onoare – Păi nu l-au adus ei… cei de la salon, oferă şi astfel de spectacol dacă mirii aşa îşi doresc.

Mătuşa Sanda – Măi, măi, dar câte au mai apărut… Pe vremea mea nu mai erau atâtea fandoseli.

La finalul dansului, din spatele mirilor, zboară un stol de fluturi și lasă audiența fără cuvinte. Toată lumea aplaudă momentul.

Cadrul 5 – Salonul, în toiul petrecerii. Invitaţii se simt bine. Nenea Gică şi verişorul Vasile în faţa cocktail-bar-ului.

Nenea Gică – Mare minune barul ăsta!

Verişorul Vasile – Chiar aşa. Trebuie să fi costat o avere! Şi copiii ăştia de învârt sticlele astea, or fi închiriaţi?

12189374_1010854868936893_6516724242670042843_o_zpsrl3pllsx

Sursa foto – Facebook

Apare mirele.

Mirele – Cum te simţi nene Gică?

Nenea Gică – Mă simt foarte bine. Numai ce vorbeam cu Vasile de cât de frumos organizat este. Cred că după nuntă mai veniţi şi cu bani de acasă să plătiţi minunăţiile astea!

Râsete

Mirele – Da’ de unde! Am ales locaţia asta pentru că are de toate. Ei au pus la dispoziţie cocktail-bar-ul, spectacolul barmanilor si tot ce aţi văzut frumos până acum. Ba, mai mult, noi nu ne-am bătut capul nici cu vinul sau mâncarea. Aici au bucătărie proprie şi ne-au furnizat ei tot ce a fost nevoie pentru mese… băutură, prăjituri, mâncare.

Verişorul Vasile – I-auzi! Să îmi dai şi mie cartea de vizită sau un contact ceva de la ei. Mâine-poimâine vine fiică-mea să mă anunţe că se mărită şi eu nu ştiu încotro s-o apuc. Că nu ştii cum e tineretul de azi? Vin la tine că vor nuntă şi tu dai din umeri!

Apare naşul Daniel

Naşul Daniel – Ginerică, mişto bar! Da ce mă fac eu? Naşa nu are permis şi eu sunt şoferul de serviciu… un strop de vin nu pot şi eu să beau…

Mirele – Ia naşule şi răsfaţă-te cu un cocktail colea că, dacă nu ştiai, în faţa complexului găseşti taxi-uri să pleci unde vrei. Aşa că, în noaptea asta, bei cât poţi!

Râsete

Naşul Daniel – Păi de ce nu spui aşa, finule! (către barman) Băiete, vreau și eu ce ai mai bun pe acolo!

Cadrul 6 -Tanti Aurica şi verişoara Dorina

Verişoara Dorina – Tanti Aurica, îţi place?

Tanti Aurica – Da’ cum nu? Ia uite fluturii ăştia ce frumoşi sunt! Se asorteaza cu culoarea meselor si a fundelor de pe scaune. Au fost foarte atenţi la toate detaliile. Şi hortensiile astea, ştii cât îmi plac! Am şi eu doua în grădină şi ţin la ele ca la copiii mei. Frumoasă nuntă au organizat!

Verişoara Dorina – Aveţi dreptate! Îmi iau ochii atâţia fluturi! Şi când îi vezi pe ei aşa frumoşi şi fericiţi în decorul ăsta… parcă sunt într-o poveste!

Apare naşa Ioana

Naşa Ioana – Cred că e prima nuntă la care particip şi văd aşa frumos pe toată lumea! Nu tu stâlpi în sală, ringul poziţionat perfect, mesele aranjate exact acolo unde trebuie… toată lumea are spaţiu şi vede tot! Aşa ceva, rar vezi! Au ales foarte bine! Şi, de aici se vede superb piscina…

Verişoara Dorina – Se pare că trebuie să ieşim pentru focul de artificii! Am înţeles că artificiile tot restaurantul le organizează… frumos să ai totul de-a gata şi să nu îţi mai baţi capul cu ele.

Focul de artificii, toată lumea aplaudă şi felicită mirii.

12265668_1019194444769602_8948904731674510367_o_zpsbdu2nmrt

Sursa foto – Facebook

Cadrul 7 – Tortul miresei. Toată lumea cântă “Mulți ani trăiască!”. Petrecerea continuă. Câteva cadre cu mirii, invitații și petrecerea

curcubeul-tema-nuntii-2520tort20cu20fluturi_zpsvays9cxz

Sursa foto

Cadrul 8 – A doua zi. Pe marginea piscinei, o parte dintre invitați în jurul unor mese, la tradiționala ciorbă de potroace. Mirele ține un toast.

Mirele – Vă mulțumim tuturor pentru că ați fost alături de noi! Vrem să mai mulțumim personalului din cadrul Resort Săftica și Salon du Mariage pentru disponibilitate și pentru toate facilitățile oferite, inclusiv pentru aceast after-party și ciorba numai bună de dres distracția! Mulțumim nașilor și părinților pentru tot! Să ne vedem sănătoși la botez, când o fi cazul!

Toată lumea râde și aplaudă. Se ridică unul dintre cavalerii de onoare, lovește cu cuțitul în pahar, solicitând liniște, pentru a ține și el un toast.

Cavalerul de onoare – Dragilor, mă știu cu mirii de o viață! Am făcut atâtea împreună și am trecut prin multe… Acum, că s-au luat, cred că nu vor mai avea nevoie de mine –  trebuie să se apuce de făcut casă, copii… (râsete)… Dar să știți că eu nu mă supăr… Nici nu i-am crezut că vor face pasul acesta, dar acum, că îi văd cu pirostriile puse, mă bucur nespus pentru ei. Ce îmi mai rămâne mie de făcut, de dorul lor? Să mă însor… nu de alta dar cred că mă voi plictisi fără ei. Felicitări, casă de piatră și fericire maximă vă doresc!

Toată lumea râde și aplaudă.

Cavalerul de onoare – Aaaa…. Ginerică, ai ales bine salonul acesta… Dacă nu aveau parcarea spațioasă din față, dormeam în mașină…

Iarăși râsete și aplauze.

Acest articol este scris pentru proba nr.13 din cadrul Competiției Spring Super Blog 2016.

Punctaj – 100 puncte Articol câştigător al premiului I oferit de sponsor.

5 thoughts on “Scenariu de…nuntă

Leave a Reply

