Am nevoie de un pC la puterea HyperX

Îmi place să stau în pat şi să butonez laptopul. Cui nu-i place? Reţele sociale, blog, jocuri şi, atunci când e nevoie, proiecte de orice fel: lucrarea de licenţa, disertaţia, referate sau, pur si simplu, documentare pentru articole.

Cred că o vreme l-am folosit prea mult în pat fără suport de ventilare şi laptopul meu a cules scame până s-a înecat… Se înfierbânta neobişnuit de tare, viteza scăzuse considerabil, scotea zgomot, așa că am decis să îl curăț.
Am un coleg care lucrează pe parte de IT și l-am întrebat dacă se pricepe să curețe. A fost încântat să mă ajute, așa că l-am dus la el. Ce putea să iasă rău? Când mi l-a dat înapoi mi-a zis că e o problemă cu placa video, că nu a mai reușit să o instaleze bine, că e cam veche și că din cauza asta o să văd că îmi apar niște dungi pe ecran.

Nu era deranjant pentru că dacă deschideam o pagină web nu se vedeau deloc (nu apareau pe fond alb ci doar pe închis atunci), laptopul funcţiona, nu se mai înfierbânta, începuse să aibă şi viteză mai bună aşa că mi-am văzut de ale mele. Într-o zi, lucrând de zor la un articol în care pusesem mult suflet şi timp, toată imaginea s-a stricat. Pur și simplu a luat-o razna. Am rămas împietrită în faţa lui şi nu reușeam nici măcar să găsesc “iconița” cu Save. O luase razna imaginea, parcă o bătea vântul dintr-o parte, iar în gândul meu încercam să găsesc o soluție.

2016-03-31_21-56-43_zps1p8iskhh

Am luat laptopul “de-o aripă” şi l-am dus, de data aceasta, la un service autorizat. Când l-am deschis, băiatul de acolo a început să zâmbească şi mi-a zis doar: “cred că o să aveți nevoie de un alt laptop”. Mi-a zis că e dezlipit chip-ul video și că reparația costă mult şi poate să țină o zi, o oră sau nu se știe cât, așa că nu merită. M-a întristat vestea, deja mă gândeam ce fac cu blogul pentru că articolele nu le pot scrie cu stiloul şi nici nu găsesc un înlocuitor mai bun.

Am decis să fac o achiziție nouă așa că am săpat bine bine, am cerut detalii de la oameni mai pricepuţi în ale IT-ului şi am decis: am nevoie de un PC la puterea HyperX!

Ce înseamnă asta? Înseamnă că voi accesa un magazin online specializat de unde îmi pot alege tot ce am nevoie, dar nu unul oricare. Dacă tot încep de la zero, o să iau componente de top, inclusiv un Solid State Drive ( SSD ) pentru viteza mare de acces şi transfer, rezistență la şocuri şi fiabilitatea pe care un astfel de dispozitiv o oferă. Am găsit deja oferte SSD şi în curând fac comanda.

Pe site-ul MediaDot au asamblarea gratuită a PC-ului așa că las totul pe mâna lor. Au şi promotii SSD Kingston, placă video de ultimă generație, o să mă consult cu ei ca să facem o configurație potrivită şi livrează imediat. Asta înseamnă profesionalism.

M-am învățat minte de la pățania cu laptopul și am de gând să nu mai repet. Mi-am cumpărat un birou mare, scaun comod și de-acum știu că o să fiu relaxată când o să scriu articolele, nu o să îmi mai zboare imaginea când îmi e lumea mai dragă :).

Cu drag, Mămica Mariei.

Acest articol este scris pentru a participa la proba nr. 12 din Competiţia Spring SuperBlog 2016.

Punctaj – 93 puncte

One thought on “Am nevoie de un pC la puterea HyperX

Leave a Reply

