Copilărie cu desene

logo_zpscvhdckmr1

Duminica era zi de desene animate. Când eram mici, eu şi sora mea, ne trezeam şi fugeam spre dormitorul părinților unde ne aruncam peste ei in pat şi începea o gâdileală şi un râs de cred că ne auzeau şi vecinii.

De două luni si jumătate stau în casa părintească şi parcă pereții au păstrat veselia zilelor copilăriei. Casa nu mai este la fel, dar spiritul ei încă îmi vorbeşte. Mă încearcă melancolia de ceva vreme… şi nu mai e mult până voi pleca şi voi simți, din nou, dorul casei copilăriei.

Duminica era ziua de Tom & Jerry şi Mickey Mouse. Asta se dădea la TVR 1 şi eram atât de bucuroase să ne uităm cu toții la televizor. Tot diminica, pentru că era lege ca această zi să fie de relaxare în familie, tata închiria casete video cu filme, desene animate sau chiar documentare pe care le vedeam seara mancând floricele sau napolitane. Abia acum îmi dau seama cât sunt de vii aceste amintiri in sufletul meu.

Mi-ar plăcea foarte mult ca Maria să vină duminica dimineaţa să sară peste noi in pat şi să râdem împreună.

Acum copiii nu se mai uită pe TVR 1 la desene animate… Au tablete şi laptopuri, DVD-uri cu animații HD si 3D şi cred că nici nu ar mai fi interesați de Tom & Jerry. Mickey Mouse are club si îi învață pe copii să numere sau să distingă formele şi culorile.

Mi se par mai educative decât cele la care ne uitam noi şi mult mai accesibile.

Pentru copiii mai mari, există filme de animație foarte drăguțe şi amuzante. De exemplu The Smurfs (Ştrumpfii) sau Stuart Little sunt adorabile şi te prind chiar dacă nu mai ai 10 ani.

1458037674381_zpsqfvqa7sv

1458037534797_zpsf22ycpxt

Pe site-ul Empire Film puteti găsi filme pentru toate vârstele şi preferințele. Îi găsiți şi pe Facebook iar dacă dați like paginii lor, veți fi mereu la curent cu noutățile lor.

Cu drag, Mămica Mariei.

Acest articol participă la proba nr.6 în Competiția Spring SuperBlog 2016

Punctaj – 83 puncte

2 thoughts on “Copilărie cu desene

Leave a Reply

