Sunt toată un Farmec! Tu?

12654385_10153451326268763_8384778925561371908_n_zpssw03yuy2

Femeia este începutul vieții… femeia este miracolul existenței. Ea poate să râdă și să plângă în același timp… Să ierte şi să se răzbune… Să plece capul, să fie mândră… Să crească oameni… Să iubească nemărginit… Să fie sensibilă și de neoprit. Femeia e puternică deşi este gingaşă şi se ridică chiar atunci când crezi că este la pământ.
Sunt femeie şi ştiu ca noi mereu ne gândim la curățenie, la cămașa pe care trebuie să o călcăm pentru partener, hainele cu care trebuie să se îmbrace copiii, pachețelele pentru școală, servici şi teme pentru acasă, dar am mai putea face toate astea fără dragoste?

Avem nevoie să ne îngrijim sufletul şi corpul ca să funcționăm cum trebuie. Frumusețea noastră vine din suflet, iar fericirea şi zâmbetul sunt secretul care ne păstrează tineri. Corpul nostru trebuie îngrijit şi în interior. Româncele știu să iubească… iar asta le face cu adevărat frumoase!

Corpul nostru trebuie îngrijit din interior. Pe lângă iubirea sinceră care hrănește sufletul, o alimentație sănătoasă, apă pentru hidratare, sportul și echilibrul în viață sunt ceea ce avem nevoie pentru un tonus bun.

Nu ştiu dacă îngrijirea corpului la exterior e cea mai importantă, însă ştiu că felul în care arătăm spune multe despre noi. Gândindu-mă la asta mi-am amintit de o perioadă foarte frumoasă.  Eram însărcinată în 6 săptămâni. Doar eu și Tăticul Mariei știam asta şi emanam fericire prin toți porii. Aș fi strigat cât mă țineau plămânii minunea ce mi se întâmpla. Mă mutasem într-un oraș nou, aveam un job nou, și încă nu cunoșteam mulți dintre noii colegi. însă într-o zi, o colegă mi-a spus, foarte direct și sincer, că fața mea este foarte luminoasă și că sunt frumoasă. Cu toții știm că, în timpul sarcinii, proaspăta mămică este învăluită într-o aură de lumină.

Pe lângă aura sarcinii, mâncarea echilibrată şi de zece ori mai multe zâmbete în fiecare zi,  eu mai aveam un secret… Gerovital Plant de la Farmec.

Româncele sunt frumoase și datorită ritualului lor de frumusețe care iși are începuturile în anul 1985 și se numește Gerovital Plant. Tot acesta este si secretul frumuseții mele. Când ai un copil, totul se petrece pe repede-înainte… toate activitățile au un program strict care trebuie neapărat respectat. Pentru mine rămânea foate puțin timp pe care trebuia să îl împart între curățenie, gatit, calcat, spălat, blog si ritualul meu de frumusețe. O vreme, mi-a fost greu să îl respect pentru că abia mă obișnuiam cu noul ritm și îmi era dor de produsele mele preferate de la Farmec. Dar Maria a crescut și este mult mai independentă… astfel că eu mi-am putut relua mica mea porție de răsfăț.

Noutatea anului 2016 de la Gerovital vine împreună cu gama de produse de îngrijire pe bază de Ulei Organic de Floare de Mac. Acest ulei are efect calmant si de protecție a tenului de factorii externi – praf, poluare, fum, stres –  prevenind deshidratarea, iritarea, apariția ridurilor și îmbatrânirea prematură. Lapte demachiant, cremă hidratantă, cremă nutritivă, apa micelară și nu numai, sunt parte din noua gamă Gerovital și asigură toți pașii ritualului de frumusețe.

capture_zpse2se4qrp

Cum frumusețea nu înseamnă doar îngrijirea tenului, Farmec oferă o gamă foarte largă de îngrijire a întregului corp. Din creștetul capului și până la picioare, răsfățul româncelor frumoase înseamnă Farmec și Gerovital Plant. Deși au o vechime de peste 30 de ani, mereu au ridicat standardele și au fost în pas cu tehnologia si inovația. Astfel că, informații despre produse și nu numai, se pot găsi și pe pagina lor de Facebook sau canalul de YouTube.

Eu…Sunt toată un Farmec! Tu?

Cu drag, Mămica Mariei!

Articol redactat pentru Proba nr. 4 din Competiția Spring SuperBlog 2016.

2 thoughts on “Sunt toată un Farmec! Tu?

Leave a Reply

