Un loc numit Acasă

Viața mea a fost întotdeauna plină de surprize și mi-a oferit experiențe de tot felul. Când credeam că am găsit ce căutam, un nor puternic mă arunca spre alte zări. Îmi plăcea ideea de nou început şi de necunoscut, dar am avut întotdeauna în suflet dorința de a avea acel loc pe care să îl numesc Acasă.

Când norii negri se apropiau din nou de zarea mea, o rază de soare mi-a încălzit inima şi m-a făcut să îmi îndrept privirea spre cel ce urma să fie sufletul meu pereche. Așa a apărut şi statornicia mea și, odată cu ea, Maria, puiul nostru.

Acum, acasă înseamnă joacă, veselie, iubire şi culori şi fiindcă o să renovăm cât de curând, vrem ca toată armonia să se vadă în alegerile noastre. Este un sentiment minunat atunci când ajungi acasă să te întâmpine o simfonie de culori iar casa să îți zâmbească pe sub draperii. Să îți descalți picioarele obosite după o zi de muncă și să le lași mângâiate de covoare de cea mai bună calitate.

Pentru ca să facem schimbările dorite, am ales prieten de încredere magazinul Diego, un participant influent pe piața produselor pentru amenajări interioare din Bazinul Carpatic, ce pune la dispoziție produse de calitate impecabilă la prețuri avantajoase, prin intermediul magazinului online și a altor 140 de magazine în România, Ungaria și Slovacia.

diego_ro-300x101_zpsihbkxvjt

Inițial am vrut să schimbăm doar parchetul, covorul din living şi să îi facem Mariei o cameră jucăușă, dar când am văzut ce perdele şi draperii sunt pe site am zis să facem o investiție mai mare. Merită, pentru că nu e pe termen scurt şi am văzut că această firmă oferă şi consiliere profesională, tăiere la dimensiune, tivire, surfilare, transport şi alte servicii complementare.

M-am gândit, mai întâi, la Maria… că așa fac mamele… se gândesc la copil înainte de orice. Deşi e mică, e foarte cochetă. Îi plac mărgelele, hainele colorate, unicornii şi știu că în maxim un an îmi va cere coroniță de prințesă. Când mă gândesc la camera ei mă las purtată în lumea poveștilor însă ideile de acum aş vrea să se potrivească şi pentru când va mai crește. Voi alege lucrurile simple la prima vedere, însă puse în valoare. Perdeaua crem, de organza, se înveselește când un clips decorativ în formă de fluture roz poposește lângă ea şi toată camera e mai încântătoare când vezi cum zboară inimi pe perete. Covorul roz mă duce cu gândul la o prințesă şi cred că va fi piesa de rezistență. Abia aștept să văd ce o să iasă şi să mă bucur de alegerile noastre!

kjg_zpscsulqk59

Mie îmi place mobila deschisă la culoare şi stilul minimalist, aşa că am ales un covor cu o nuanță puternică, care să dea culoare şi contrast. O perdea albă şi o draperie cu trandafiri dau eleganță și căldură spațiului şi mă fac să mă gândesc la imaginile acelea cu casele perfecte de pe internet pe care ai zice că nu le poți avea niciodată. Oferta de parchet laminat este unificată, în magazinele Diego, sub o marcă proprie din ce în ce mai căutată – WOODSTEP. Eu am ales  Woodstep Standard Plus, culoarea Stejar Desert.

collage_zps51ccmyyn

Să îți găsești un loc al tău, nu înseamnă neapărat să cauți mult sau să îl umpli cu lucruri scumpe ci să îl pretuieşti şi să simți că îi aparții.

Cu drag, Mămica Mariei.

Articol scris pentru Competiția Spring SuperBlog 2016

2 thoughts on “Un loc numit Acasă

Leave a Reply

