Azi, în loc de mărțișor, tre’ să-mi iau aspirator

Seara bună, dragilor! Haideți să vă povestesc cum m-a fericit pe mine copila mea minunată acum câteva zile. De dimineață am făcut clătite cu cașcaval pentru Maria și cu Nutella pentru mami. Am folosit un tutorial în care mi se spunea să le fac într-o sticlă… vreau să spun, compoziția… și apoi să torn cu sticla în tigaie. Nu spun… Le-am facut foarte repede și bune… ce a urmat după aceea este de povestit.

Am pus ingredientele în recipientul cu pricina și nu am ținut cont că domnița Maria, mai nou, ajunge la diversele chestii de pe masă. M-am întors spre aragaz, fracțiune de secundă în care pachetul de făină a dispărut de pe masă. În elanul meu gastronomic, nu am realizat dispariția suspecta, și mi-am văzut în continuare de treabă.

Eu în bucătărie, copiii mei în sufragerie. V-am mai spus că eu, de fapt, am doi copii – Maria și Tina (un pechinez de 2 kg 🙂 ). În ultima vreme, Maria o percepe altfel pe Tina și încearcă să o ia în brațe sau se alintă una cu cealaltă. Boroboațele tot împreună le fac și știu că acesta este doar începutul.

Buuuuun… Eu făceam de zor clătite și din sufragerie se auzea o chicoteală continuă. Acest lucru, să vă spun drept, nu m-a surprins. Maria se joacă și râde singură cu jucăriile ei așa că nu am intrat la bănuieli.

După vreo 10 minute zic… Oare fetele ce-or face? și intru în sufragerie. Când… ce să vezi? Sufrageria mea și copiii mei acoperiți de un strat fin de făină. Am mai văzut eu pe internet fotografii cu copii care au umplut casa de făină… dar nu credeam că mi se va întâmpla și mie.

Bineînțeles că am început să râd pentru că, în astfel de momente, când vezi doi ochi albaștri sticloși într-un nor de făină, ești, pur și simplu, în imposibilitatea de a reacționa. Nu puteam decât să mă gândesc la Magazinul MarketOnline.ro pe care îl vizitasem cu câteva zile în urmă.

logo_marketonline_mic1

Am ajuns pe acest site după ce o prietenă, care are un băiețel năzdrăvan de 2 ani și 5 luni, mi-a trimis link-ul pe WhatsApp. Spunea că voi găsi acolo aspiratoare profesionale și că mi s-ar potrivi foarte bine un Rohnson Aquatech R144 pe care deja îl are și este extrem de mulțumită. Acest aspirator înglobează o tehnologie inovatoare de filtrare prin apă cu ajutorul căreia praful este extras direct în apă prevenind împrăștierea acestuia. Este perfect pentru deținătorii de animale (ca mine), pentru că elimină părul. Făina din sufrageria mea nu ar fi trecut de Filtrul HEPA (lavabil) care reține 99,99% din particulele mai mari de 0,3 microni… Și aș fi scăpat și de riscul inhalării ei atunci când golesc recipientul de colectare.

Păi da… mi-ar fi prins foarte bine acest aspirator pentru că, după ce am râs până mi-am revenit în fire, a trebuit să iau frumușel mopul, lavetele și aspiratorul (ăla vechi:) ) și să aduc sufrageria (care nici măcar nu e a mea… e a mamei) la starea inițială.

Viața este imprevizibilă cu un toodler și trebuie să fim pregătiți pentru lucruri și întâmplări care nici nu ne trec prin cap. Tăticul Mariei mereu spune – dacă tu crezi că “ceva” nu are cum să se strice, vine copilul și, în 30 de secunde, iți demonstrează contrariul.

Cu drag, Mămica Mariei.

Acest articol participă la SuperBlog Spring 2016

8 thoughts on “Azi, în loc de mărțișor, tre’ să-mi iau aspirator

  1. adndefemeie says:

    Am vazut si eu clipul cu flaconul si aluatul de clatite. Geniala idee. Eu am doua variante: ori fac mai multe flacoane de 1 litru ori direct unul de 5 litri 😛 Spor la curatenie si pe viitor. Vei avea nevoie !
    Aspiratorul e pe wishlist-ul meu 🙂 Succes in competitie 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

