Gustul copilariei

photoeditor-1456172032438_zps13d6y4vs_edit_1456172278966_zpsrciturfi

Acum cateva zile am iesit cu sora mea si cu copiii afara. Era inorat dar frumos. Si ne-a trecut prin cap sa mergem catre scoala unde am terminat noi sa cumparam placinte cu branza ca pe vremea noastra. Pe drum a inceput si ploaia…dar era asa placut incat am mers mai departe.

Cand am ajuns acolo, am realizat ca era aceeasi vanzatoare ca acum 17 ani. Asta a fost destul de ciudat 🙂 dar din ce ne-a spus ea , sunt multi absolventi ai scolii care se intorc dupa placinte. Asta a fost si mai ciudat…desi, daca ma gandesc mai bine, si noi tot din aceeasi categorie faceam parte 🙂

Din nou am fost uimite de pretul placintelor…1 leu. Ce poti cumpara in ziua de azi cu un leu? Nici macar un covrig…ca la Petru covrigii costa 1,5 lei. Iar placintele, cu umplutura de branza dulce, aveau acelasi gust ca acum 17 ani. Asta da intoarcere in timp…

Cu drag, Mamica Mariei.

3 thoughts on “Gustul copilariei

  1. adndefemeie says:

    Pe la noi covrigii de la Petru costa tot 1 leu, iar placintele de la 2 lei in sus.
    Frumoasa intorcere in timp 😛 Cea mai buna placinta este cea de casa, pe care le-o fac si picilor mei. Asa ce peste ani si ani, sa vina inapoi acasa sa-mi ceara placinta ca atunci cand erau mici 😀 ❤
    Frumos articol ! Pupici 🙂

    Like

    • Mamica Mariei says:

      Asa e…imi aduc aminte in facultate, cand veneam acasa, mama ma intreba ce sa imi faca bun…si nu voiam decat pilaf :)) acum e amuzant…dar asta era ceea ce imi placea cel mai mult si nici un pilaf din tot Bucurestiul nu semana cu al mamei. Si mie imi place sa fac “gustosenii” (cum le spune Taticul Mariei) si ard de nerabdare sa mai creasca putin buburuza sa facem impreuna. si, la fel ca si tine, astept momentul cand imi va spune ca atunci cand vine acasa vrea sa ii pregatesc un “ceva” cum doar eu il pot face 🙂
      Multumesc de vizita si de comentariu!
      Cu drag :*

      Liked by 1 person

Leave a Reply

