Super Blog Spring 2016

superblog-spring-logo-01.jpg

Daca participi, ai sanse egale sa castigi sau sa pierzi…dar daca nu participi, ai pierdut deja…

Am tot citit despre competitiile bloggerilor…si iata ca anul acesta, mai precis, primavara aceasta, am decis sa particip…

Eu pe blog nu pot spune ca scriu in fiecare zi…pentru ca Maria ma solicita foarte mult si, pe langa ingrijirea Mariei care este un job full-time, gatesc, am grija de casa, de Tina ( care este al doilea copil al meu) 🙂 si…crosetez. Da, fac si asta…mai ales pentru Maria…imi place sa o imbrac in hainute crosetate de mine. Dar nu despre asta voiam sa va vorbesc astazi…pentru ca pregatesc o postare separata despre Ce face mami cand…nu mai are ce sa faca 🙂

Anul acesta, ma voi inscrie in Super Blog editia de primavara 2016, chiar daca nu am mai participat niciodata… Inscrierile au inceput deja de pe data de 24 februarie si competitia va dura pana pe 11 aprilie…
Asa ca…Super Blog Spring 2016, tine-te bine, ca viiiiiiiiin! 🙂

Tineti-mi pumnii!

Cu drag, Mamica Mariei.

11 thoughts on “Super Blog Spring 2016

Leave a Reply

