La multi ani 2016!

foc-de-artificii

Iata ca am trecut intr-un nou an. Va doresc sa aveti parte de bucurii, sanatate, impliniri si liniste in casa si in suflet.
Sper ca ati petrecut cu oameni frumosi si dragi voua. Noi, cel putin, asa am facut. Noaptea dintre ani nu s-a deosebit de o noapte oarecare de peste an. Taticul Mariei nu a fost langa noi in noaptea de Revelion din cauza serviciului. Dar am avut-o pe Buni, pe Tusi, pe Unchiu si pe verisorul Edy. Maria nu s-a speriat de zgomotul artificiilor. Totusi, preventiv, am stat langa ea la miezul noptii ca sa fiu sigura ca nu apuca sa se sperie.
A nins si Maria a fost foarte incantata sa priveasca fulgii cazand din cer. O vreme vom fi plecate de acasa si aici unde suntem acum este mai frig. Deja am experimentat temperaturi de -16 grade. Totusi, am iesit afara sa ne inghete nasul si sa vedem fulgii. Ti se cam lipesc narile de frig…dar Maria nu protesteaza. Dimpotriva…ei ii plac plimbarile. Ultima achizitie este un sistem ergonomic de purtare a bebelusilor cu care stam afara cat vrem 🙂 o sa va povestesc in zilele ce urmeaza. De acum ne reintram in ritm ca…deh…gata cu sarbatorile. 🙂
La multi ani tuturor si un An Nou cu bine va doresc!

Sursa foto: http://www.cronica-valcii.ro

Leave a Reply

