Prima ecografie a bebelusului

img_20151124_201301_zpsvmp8rojh_edit_1448462528711_zpsy3unkggu

Sunt doi ani de atunci…doi ani fara fix 3 zile. Era noiembrie si facusem deja programarea la medic. Stiam ca sunt insarcinata si miracolul ce mi se intampla parea de nedescris.

Prima ecografie am facut-o tarziu…cand bebelusul avea 11 saptamani. Nu cunoateam pe nimeni, nici un doctor…sa cer recomandari nu puteam pentru ca inca nu stiam cum sa dam vestea…

Este important sa mergeti la medic dupa pozitivarea testului de sarcina pentru ca trebui sa stiti daca sarcina este pozitionata cum trebuie, unde trebuie, daca bebelusul se dezvolta in parametrii normali.

Am auzit tot felul de pareri ca ecografia este periculoasa pentru bebelus. Dar eu nu cred asta. Ecograful foloseste ultrasunete iar pentru bebelus este vorba doar de un vuiet pe care il aude.

Pentru noi, prima ecografie a declansat emotii pe care nu credeam ca le vom simti. Am vazut foarte clar corpul bebelusei si am zambit cu gura pana la urechi. Am inceput sa tremur si a fost, cumva, o constientizare a faptului ca ceea ce crestea inauntrul meu era un omulet de 11 cm a carui inimioara batea puternic. Cel mai frumos sunet pe care il auzisem pana atunci.

Prima ecografie a fost prima minune din lungul sir de minuni ce aveau sa urmeze.

Voi cand ati facut prima ecografie? Ce ati simtit atunci?

Cu drag, Mamica Mariei.

Leave a Reply

