In vizita

Aseara am fost la niste prieteni in vizita. De mult nu am mai facut vizite pentru ca Taticul Mariei ajunge dupa amiaza tarziu acasa si este destul de obosit. Iesim doar la o plimbare care sa ne relaxeze pe toti si sa o oboseasca pe Maria si cam atat.
Prietenii nostri au o fetita de aproape sase luni. E o dulceata foarte energica si activa. Ultima data cand am fost la ei, am stat foarte mult dupa Maria pentru ca nu stiam ce poate gasi si baga in gura…tinand cont de faptul ca la noi acasa totul este sigur pentru un copil de un an si patru luni. Acolo insa, nu stiam ce poate gasi.
Cand am ajuns, Maria a inceput explorarea. Nu ma mai temeam de ce ar putea gasi pentru ca acum nu mai baga orice in gura si daca gaseste ceva nou, intai vine la mine sa imi arate ce a gasit.
Am fost foarte relaxata. Am lasat-o sa exploreze. I-am explicat de la inceput ca  nu are voie in baie si in bucatarie si i-am lasat la dispozitie dormitorul, sufrageria si holul. A fost foarte ascultatoare si, pentru ca la un moment dat s-a plictisit de acelasi decor, m-a prins de mana sa mergem impreuna pe “teritoriile interzise”. Am mers cu ea, i-am aratat tot ce a vrut si apoi s-a intors in camerele permise.
Pot spune ca Maria a trecut testul…Suntem mandri de ea! Si, pe viitor, vom merge mai mult in vizite…

Cu drag, Mamica Mariei.

Leave a Reply

