Tehnologia, bat-o vina!

Am ramas fara mult-utilizatul smartphone. Si atat…:) Nu stiu de ce sau in ce fel…pur si simplu a refuzat sa mai functioneze. Astazi voi merge cu el la magazinul de la care l-am cumparat si sper ca cei de acolo sa il ia si sa il repare.

Sunt trista pentru ca in ziua de astazi tehnologia inseamna mult. Nu pot spune ca sunt addicted, dar imi era de foarte mare folos…postari, facebook si tot ce mai aveam nevoie era acolo. Sper ca aceasta criza sa nu tina mult 🙂 Poate asa ma voi odihni mai mult in loc sa stau cu ochii si degetele in telefon.

Am, totusi, un motiv de bucurie astazi. Am facut comanda de un ondulator de par pe care il astept cu sufletul la gura. Natura m-a inzestrat cu un par aproape nefiresc de drept. Multa lume mi-a spus ca imi indrept parul cu placa. Dar nu este asa. E drept de la natura. Si, cum e normal, cand ai parul drept sa il vrei ondulat si viceversa, am incercat multe ondulatoare de par care sa imi faca parul buclat si buclele sa reziste…Acest ondulator pe care il astept, promite sa corespunda intocmai dorintelor mele. Abia astept sa ajunga si sa il pun la treaba. Si abia astept sa va spun si voua asta.

Maria doarme acum si pot utiliza laptopul. Atunci cand e treaza nu pot nici macar sa il las la vedere pentru ca deja a invatat sa il deschida. Si deja l-a dat peste cap. Asa ca inchid laptopul acum, voua va urez o zi minunata si sa auzim de bine!

Cu mult drag, Mamica Mariei!

Leave a Reply

