Produse de ingrijire pentru bebelusi de la AVON – Review

   Dupa ce am nascut am avut-o pe mama alaturi vreo luna jumatate. M-a ajutat cu treburile casei pentru ca de Maria aveam doar eu grija cum, de fapt, este si acum. Taticul Mariei munceate foarte mult si e aproape tot timpul plecat. De dimineata si pana seara. Si atunci cand este acasa pot conta foarte mult pe ajutorul lui…asta este subiectul altei postari…
Dupa o luna jumatate, am ramas singura cu un bebelus in brate si m-am bucurat de liniste si de momentele petrecute cu Maria. In octombrie, cand Maria avea aproape 4 luni, am simtit nevoia sa redevin femeia cocheta si aranjata dinainte. La fel, asta e subiectul altei postari.
Nu imi da mana sa dau zeci de lei pe produsele de machiaj din magazinele de profil din mall-uri si atunci mi-am adus aminte cat imi placeau produsele Avon. Am intrat pe site, am facut cerere de a deveni reprezentant si a doua zi, o doamna draguta, manager junior, a batut la usa mea. Am semnat inscrierea si am devenit reprezentant Avon.
Nu stiam foarte bine ce produse mai au pentru ca nu facusem de mult comanda dar am studiat catalogul si astfel am descoperit produsele de ingrijire pentru bebelusi. Gama e destul de vasta…sampoane, geluri de dus, balsamuri, parfumuri si chiar creme pentru ingrijirea pielii lor delicate. Pentru 0-3 ani si pentru 3 ani +.
Mi-a facut cu ochiul gama Avon Baby si am luat samponul si gelul de dus ( care poate fi folosit si ca sampon pentru ca este 2 in 1 – gel de dus si sampon)…pe care le puteti vedea si in fotografie.
Sa incepem cu recipientul cu pompita 2 in 1 – Gel de dus si Sampon fara lacrimi.

  • Miroase foarte frumos si este foarte usor de folosit datorita pompitei.
  • Lasa pielea foarte fina si un miros delicat.
  • Nu ustura daca, din greseala, ajunge in zona ochilor.
  • Este testat dermatologic de catre pediatri
    Concluzia: foarte bun pentru bebelusi. Maria nu a facut alergie sau mai stiu eu ce de la el.

Celalalt recipient pe care il vedeti in imagine este samponul. Are cam aceleasi caracteristici ca si gelul de dus 2 in 1. Nu provoaca iritatii, este testat dermatologic, nu ustura daca ajunge in zona ochilor, miroase delicat si lasa parul bebelusului foarte moale la atingere. Maria nu are foarte mult par dar, dupa spalare, putinul par pe care il are, este foarte pufos si lucios.

Am renuntat la samponul pe care il foloseam inainte si am pastrat aceasta gama pentru ingrijirea Mariei. Dupa ce va implini 3 ani, vom lua produse din cealalta gama Avon cu sampoane care miros a mango….Mmmmmm! Delicios!
Cu drag, Mamica Mariei.

One thought on “Produse de ingrijire pentru bebelusi de la AVON – Review

Leave a Reply

