Prefata

Povestea noastra e simpla…ne-am cunoscut in jungla bucuresteana dar prima noastra intalnire a fost pe malul marii sub lumina lunii pline. Era septembrie 2011 si imi amintesc de parca ar fi fost ieri. Ne-am mutat impreuna dupa doua saptamani pentru ca nu suportam sa stam departe unul de celalalt. Am simtit ca suntem suflete pereche si am hotarat sa ramanem impreuna.
Dupa doi ani am lasat Bucurestiul pentru a lua viata in piept impreuna in orasul nostru de suflet care ne-a primit bucuros.Nu ne gandeam la casatorie sau bunuri materiale pe care sa ni le dorim. In schimb, ne doream foarte mult un copil. Vorbeam despre “baietelul” pe care il vom avea si ne imaginam cu cata dragoste ne vom implini si vom deveni o familie. Visul nostru s-a implinit in septembrie 2013 cand am ramas insarcinata. Foarte devreme, cand mogaldeata care crestea in burtica avea doar 13 saptamani, am aflat ca “baietelul” pe care ni-l doream, este, de fapt, “fetita”.
Cele 9 luni de sarcina au fost usoare…fara greturi sau picioare umflate. Ma pot considera o rasfatata a vietii pentru ca am avut o sarcina aproape perfecta. Imi doream foarte mult sa nasc natural pentru ca asa consideram ca voi simti implinirea ca femeie.
Maria a venit pe lume intr-o dupa-amiaza calda de iunie 2014 la ora 13:35. Era pozitionata putin ciudat, cu capul dat pe spate, si astfel ca a venit pe lume prin cezariana. M-am simtit vinovata pentru ca nu am putut naste natural…dar despre asta va voi povesti intr-o postare separata. De atunci viata noastra a devenit interesanta si fiecare zi e o aventura…e o poveste despre copilarie…despre care va voi povesti in acest blog…cu suflet…din suflet…
Printesa are acum 1 an si 3 luni. Nu stim cand a trecut timpul dar stim ca aventura e pe cale sa devina si mai interesanta pentru ca fetita noastra creste si nu mai este mult pana cand va incepe sa “spuna lucruri trasnite”.
Sper sa fiti alaturi de noi in calatoria la care va invitam sa luati parte.
Va multumesc pentru vizita si va mai astept!
Mamica Mariei

Leave a Reply

